Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Lastu Almeraan

Aloittaja Zih, maaliskuu 10, 2008, 11:13:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Zih

Elikkä siis omistan Nissan Almeran 1.6l -99 ja mielessä olis lastutus :) Eli onko kokemuksia Almeran lastutuksesta (toimivuus, tehot, hintaluokka)?

cedricfan

Vapaastihengittävän bensiinimoottorin lastutuksen suurin hyöty on 90% vain myyjälle. Joitain harvoja poikkeuksia on eli esim Volvo 2000- jossa 103kW 2,4-moottorin saa 125kW moottoriksi ohjausta muuttamalla, mutta se onnistuu alkuperäisosillakin = perusversio on detuned.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40