Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Muutoskatsastukseen lappuja N12 cherry...

Aloittaja PBI-tuning, helmikuu 27, 2008, 23:38:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PBI-tuning

Onko joku muutoskatsastanu 1.5 N12 cherryn 1.5 turboa vastaavaksi?
Tarvii ilmeisesti lapun, jossa on erot vaparin ja turbon välillä?
Jotka ovat ilmeisesti etujarrut ja etutolpat?
Missä pitää käydä näyttämässä että alusta on päivitetty vastaamaan turbo mallia?

Christoffer

Turbossa on myös isompi jarrutehostin (ja pääsylinteri?)
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

cherry turbo

tehty 2005  ajoneuvoon vaihdettu  moottori, vaihteisto vetoakselit jouset iskunvaimentimet etukallistuksen vakaaja  jarrupääsylinteri jarrutehostin  paineenrajoitusventtiili
kopioitu rekisteriotteesta  vaihdettujen osien määrä  32%

cherry turbo


PBI-tuning

Lainaaetu jarrut jäähdytettyihin
Jep, kiitos tiedosta! Onko sulla mitään lappuja jäljellä muutoskatsastuksesta? Totesko katsastussetä, että osat on vaihdettu vai pitikö näyttää merkkiliikkeessä?


cherry turbo

aro yhtymältä sain tai nordic   jonkun lapun  maksoi 20,-  sanoin sen toisen auton rekkarin mistä otin osat .

PBI-tuning

Lainaaaro yhtymältä sain tai nordic   jonkun lapun  maksoi 20,-  sanoin sen toisen auton rekkarin mistä otin osat .
Ok. ei paha parikymppiä. Kuka sen sitten tarkisti, että noi osat oli vaihdettu, katsastusmies?


cherry turbo

katsastusmies  katsoi kun kerroin et ton ja ton ja ton vaihdoin, laatikkoa ei tarvi välttämättä mut se alkuperäinen on parempi,kytkin pitää paremmin..