Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Moottorin vaihto Micraan

Aloittaja mckinley, helmikuu 22, 2008, 00:01:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mckinley

onkohan miten iso työ laittaa k10 micraan k11 korin konetta ?

käykö suoraan omaan laatikkoon tekemettä välilevyä ?


Tee_Koo

Lainaaonkohan miten iso työ laittaa k10 micraan k11 korin konetta ?

käykö suoraan omaan laatikkoon tekemettä välilevyä ?

Ei mene läheskään suoraan, joutuu laatikonkin laittamaan K11 Micrasta. Vetareista en ole aivan varma, jotkut tuolla englanninmaalla puhuvat että K11 Micran vetarit kävisivät suoraan K10 Micran napoihin :-?
Cherry A12 -80, 280ZX L28E -81, Pulsar NX E16 -82, Micra E15ET -83, Sunny E16 -87

Lisäksi Subaruja, Mazdoja ja kaksipyöräisiä.