Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Sunnyn takakaiuttimet

Aloittaja Mika^, helmikuu 10, 2008, 12:03:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika^

Elikkäs tuli tuossa alettua tuota omaa vuoden 95 sunnya remppaamaan, niin tuossa kun auton musiikkivehkeitä katsottiin niin edessä on ovissa kaiuttimet, mutta takana ei ole ollenkaan. Hattuhyllyllä on kyllä paikat. Onkohan hattuhyllylle olemassa autossa jo valmiit johdot jossain paneelin alla tms?

downfall

Soittimesta lähtee johdot, mutta ne häviää matkalla, ei mene kynnyslistojen alta, eikä päitä löydy mistään takapäästä. Eli ei siis ole ainakaan omassa 94 nismossa johon asensin itse taakse kaiuttimet..

BA

Micrasta löytyi pistoke repsikanpuolelta takakontista pyöränkotelon päällä olevan verhoilun takaa. Siihen sopivaa liitintä tosin ei saa edes nissanilta. ::)

Late

Laita vaan suosiolla uudet piuhat. Vaikka jostain vahingossa löytäisitkin orggikset niin ei niissä kuitenkaan ole mitään järjellisiä liittimiä päissä ja ne on just 3cm liian lyhyt juuri sun kaiuttimille jne. :)

M i g i

LainaaSoittimesta lähtee johdot, mutta ne häviää matkalla, ei mene kynnyslistojen alta, eikä päitä löydy mistään takapäästä. Eli ei siis ole ainakaan omassa 94 nismossa johon asensin itse taakse kaiuttimet..
väittäisin kyllä ihan muuta..

BA

Niin micran piuhat kulki ainakin samassa nipussa kun b-pumppu, tankinanturi, takavalot, takalasinpyyhin, ja mitä noita vempeleitä etupenkkien takana onkaan jotka virtaa tarvii. Nippu jakaantu vasta takakontin puolella eri suuntiin.  ::)

Mika^

tuolta verhoilun takaa pitää kyl tutkii  :)

M i g i

Lainaatuolta verhoilun takaa pitää kyl tutkii  :)
N13 sedanissa ne on siinä penkintakana olevien muovien alla 20cm tolpasta.. molemmin puolin.. selkänojan ylä osan korkeudella..

japez

Kait ny sanissa on, ku karvalakkimallin primerastaki löytyy hattuhyllyn alta johdot. :-?

Mika^

Lainaa
N13 sedanissa ne on siinä penkintakana olevien muovien alla 20cm tolpasta.. molemmin puolin.. selkänojan ylä osan korkeudella..

hmm täsmentäisitkö hieman vielä, tarkoitatko ikkunan vieressä olevia pilareita?  :P

cedricfan

Kiinnostaa minuakin, siis N14-HB.
N14sen oviin mahtuu sitten 16,5cm kajarit, orkkikset on ihan naurettavan pienet ovaalit ja sovitepellissä :D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Mika^

LainaaKiinnostaa minuakin, siis N14-HB.
N14sen oviin mahtuu sitten 16,5cm kajarit, orkkikset on ihan naurettavan pienet ovaalit ja sovitepellissä :D
jep huomasin, ostin meinaan eka tommoset pienet   ;D

gt primera

Jos olen käsittänyt oikein niin korin johtosarjat on nissanissa identtiset varustelusta riippumatta eli puuttuvien lisävarusteiden asetus sähköjen osalta pitäis olla helppoa vaikka ne liittimet saattaa olla vähän piilosilla. B12 sunnyssa kaijutijohdot on molemmin puolen takapyöräkotelojen etupuolella kotelon päältä menevässä johtosarjassa.

M i g i

Lainaa

hmm täsmentäisitkö hieman vielä, tarkoitatko ikkunan vieressä olevia pilareita?  :P
juu niitä..

M i g i

LainaaJos olen käsittänyt oikein niin korin johtosarjat on nissanissa identtiset varustelusta riippumatta eli puuttuvien lisävarusteiden asetus sähköjen osalta pitäis olla helppoa vaikka ne liittimet saattaa olla vähän piilosilla. B12 sunnyssa kaijutijohdot on molemmin puolen takapyöräkotelojen etupuolella kotelon päältä menevässä johtosarjassa.
B12 gti:ssä oli mulla jopa takaovien valokatkaisija johdotkin ja auto 2ovinen coupe..

Mika^

Jep! löytyihän ne johdot tosiaan, penkkien takaa löytyvän muovilistan kätköihin olivat piilotettu..  :)

nyt toista hommaa tossa mietin, läpivientiä konetilasta sisätiloihin  :-X

BA

Tulipellissä hanskalokeron takana pitäisi olla pari valmista tulpattua reikää konetilaan. Kuskinpuolellakin todennäköisesti on valmis läpivienti. Kannattaa katsella konehuoneesta lampun kanssa.