Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan BB t12 twinspark?

Aloittaja Ruhvi, helmikuu 02, 2008, 22:25:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ruhvi

ois luultavasti tuommonen twinsparkki tulossa tuon pösön tilalle, onko tuo twinp. vikaisempi kuin normaali 4 tulppanen? muitakin vinkkejä saa antaa. kiitos  ::)
Micra K10

PBI-tuning

Tuskinpa muuta käytännön eroa on, kuin että sytytyspuolen osien uusiminen on kalliimpaa ( jakajankansi 25e jne...)

cedricfan

Twinspark tarkoittaa samaa kuin ruisku ja katti. Eli pääset kuluneesta kaasuttimesta eroon, ja saa taludellisemman moottorin. Kaksi tulppaa mahdollistaa laihemman seoksen.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Ruhvi

njoo, ois kyllä kuulostanu hyvältä mutta myyjä teki oharit  :-/ piti laittaa sit toisen merkkinen japsi  ;)
Micra K10