Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Primera 2.0TD -98

Aloittaja SuzZ, tammikuu 09, 2008, 14:54:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SuzZ

Minulla on tollanen 2l turbo Primera, mutta se on iha tajuttoman laiska auto. Onko se ihan normaalia että pieni turbonakin jää kun tikku paskaan. Ei minkäänlaista kiihtyvyyttä, ja ei meinaa päästä mäkiä ylös 80-100km/h vauhdilla. Oisko toi turbo paskana vai mikähän siinä on.. ?   :-/

Tomppa_82

Kyllä tuo taitaa olla lähinnä ominaisuus tuo laiskuus kyseisessä autossa. Mulla on vuotta nuorempi versio ja kyllä täytyy vaan todeta että muuten se on hyvä auto kunhan vaan ei oo kiire mihinkään :)

TK

Jos katsot TD:n vääntömomenttikäyrää, suurin vääntö on 2400:n kierroksen paikkeilla. Sen alapuolella ei ole yhtään momentin nousua käytettävissä, eli meno alkaa heti hidastua vastuksen kasvaessa. Viitosella on pakko pitää 110 vauhtia, jolloin on n.2500kierrosta koneessa,  jos meinaa nousta vaivatta mäet. Muuten joutuu neloista kepittämään