Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

LaskiaisRIEHA!

Aloittaja Tearcandy, tammikuu 13, 2011, 22:39:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eloz

Lainaa

Ei meitä kannata pelätä,mutta ymmärrän jos sie olet niin pelottava ;)

Jep......näin sen täytyy olla, hyvä kun joku sano sen puolestani mutta yritän päästä itseni yli ja rohkaista mieleni   :)

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

MItä ihmettä täällä jupistaan? tämänkö takia korvat on soinu..

Vai vielä ruodussa? ja että oikeen tossunalla.. voi voi...

Tearcandy

eloz, onks sul tallissa joku 70-luvun impala?

M i g i

Lainaaeloz, onks sul tallissa joku 70-luvun impala?
ohan sillä joku detroit kikkare siellä tilaa rohmuamassa...

eloz

Juu.....kikkare löytyy eli  -72 Caprice Coupe, Impalaa tehty kyllä samalla korilla   :)

Tearcandy

LainaaJuu.....kikkare löytyy eli  -72 Caprice Coupe, Impalaa tehty kyllä samalla korilla   :)

Ah. Sit ei tarvi nii kauheesti pelätä, mä oon käyny sun pihassa jo. Eli ens miittiin paikalle tai mä tuun hakee. Tiedän missä asut! *Buahahahahaaaa*  8-)

eloz

Lainaa

Ah. Sit ei tarvi nii kauheesti pelätä, mä oon käyny sun pihassa jo. Eli ens miittiin paikalle tai mä tuun hakee. Tiedän missä asut! *Buahahahahaaaa*  8-)

Ai jaa.....tota noin........mut älä pelottele  :-/  yritän tulla omineni jos mahdollista, kassotaan sit......

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

Loppuu se painostaminen..

eloz

LainaaLoppuu se painostaminen..

Joo.....alkaa ahistaa    :-/

jensku

okei...mie luovutan xD tule jos olet tullakses...

Tearcandy

Mullon parhaillaan lukemisen alla muuten Lee Childin "painostaja". Mä ehkä otan siitä vielä LISÄÄ oppia...  :D

M i g i

LainaaMullon parhaillaan lukemisen alla muuten Lee Childin "painostaja". Mä ehkä otan siitä vielä LISÄÄ oppia...  :D
joo.. mul on yks kaveri, se on lemminkäisel panostaja.. se vois pistää oppii stoppii..

Tearcandy

Kviiiks. Ihmisille muistutus. Paikallehan _on_ valuttava. Pakkasrajaa ei ole, loskakelissäkin lasketaan sinnikkäästi vesiliukumäkeä <3

jensku

:) meijä rimeras pakkas raja n -26 sillo ei milellää lähe :D

Tearcandy

jensku

;D auttaaks se kohmeiseen kuskiin??

Arnolds

Näillänäkymin on tuo viikonloppu vapaa, joten enköhän paikalle valahda.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

LainaaNäillänäkymin on tuo viikonloppu vapaa, joten enköhän paikalle valahda.

jesh <3

Tearcandy

Lainaa;D auttaaks se kohmeiseen kuskiin??

Auttaa auttaa. Kokeile vaikka. Laitat toisen pään aamulla normaalisti tolppaan ja sitä autoon tulevaa päätä lipaset kielellä. Kyllä kohmeet karisee ;)

jensku

jensku

Toivottavasti tulis nyt muitakin kun myö :D

Tearcandy

JensKu, Ai ettei seura kelpaa vai? O_O

jensku

Jos EI kelpais EN tulis mutta mie tuun koska seura kelpaa :P vitsi mie kuulen aina tos yhest biisist et se laulaa :love gt-r :D

Tearcandy

Lainaavitsi mie kuulen aina tos yhest biisist et se laulaa :love gt-r :D

;D

Jees. Valahtakaamme siis paikalle. Katotaan saadaanko miesseuraa alkuunkaan vai vedetäänkö vaan nice-porukalla, kuten nää kymenlaakson paikalliset miitit tätä nykyä yleensäkin ;) Oisko tää hei jo kohta markkinointivaltti? 8-)

BA

http://www.naistenautomobiiliklubi.fi/
Yritätte kilpailla vai?  ;D

jensku

Tearcandy

Lainaahttp://www.naistenautomobiiliklubi.fi/
Yritätte kilpailla vai?  ;D

Ei me kauaa nii me esitetään hallitukselle et haluttas perustaa ncf-daamit alajaosto ;)

jensku

;D heh joo!!! harvalla kerholla sellast ees on ;)