Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kymenlaaksomiittinki 9.12 klo 19.00 @keltsun abc

Aloittaja Tearcandy, heinäkuu 13, 2009, 00:17:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arnolds

Onko näin että terassilta otamme pöydän, mikäli mopopojat eivät ole kaikkia pöytiä valloittaneet?
Paikalle siis olen varmaankin saapumassa.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

toisko joku ton 4€uron nivelen?? joka tuolla kirppari osiossa on kaupan koovolassa?

Arnolds

Lainaatoisko joku ton 4€uron nivelen?? joka tuolla kirppari osiossa on kaupan koovolassa?
Hieman riippuen missä päin kouvolaa osa on, niin voisin jopa hakeakin.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Hakeeks arnolds nivelen? Ellei, nii voin mäki töiden jälkeen kävästä. Migi, jos arnolds ei kykene nii nakkaa tekstari, en varmaan käy koneella ennen miittinkiä.. 0452624994.

Arnolds; jos ei ihan jäätävän kylmä oo, ja ketusti itikoita...? Saatan myöhästyä himppusen, tuun suoraan salilta.. Vallatkaa paras pöytä :)
Jos joku tuntematon tulee nii kantsii välillä varmaan vilkuilla ympärilleen, mullon pinkki lappu mis lukee ncf. Pelotinko mä ny migin?  :-?

KOTKATMÄKIRACING 25

Ilta menee töissä, joten tämä kerta jää väliin. ;)

M i g i

LainaaHakeeks arnolds nivelen? Ellei, nii voin mäki töiden jälkeen kävästä. Migi, jos arnolds ei kykene nii nakkaa tekstari, en varmaan käy koneella ennen miittinkiä.. 0452624994.

Arnolds; jos ei ihan jäätävän kylmä oo, ja ketusti itikoita...? Saatan myöhästyä himppusen, tuun suoraan salilta.. Vallatkaa paras pöytä :)
Jos joku tuntematon tulee nii kantsii välillä varmaan vilkuilla ympärilleen, mullon pinkki lappu mis lukee ncf. Pelotinko mä ny migin?  :-?
mitä mausteita otat sen lapun kanssa? >:(

Tearcandy

Lainaa
mitä mausteita otat sen lapun kanssa? >:(

Kurkku ja ketsuppi?  8-)

Tearcandy

Noniin, kymenlaakso-ncf on tour!

Seuraava kymenlaaksomiittinki siis 8.7 ja paikka hiukan eri; Kotkan amiraali. Helppo löytää, helppo ihmisten valahtaa paikalle jos sieltäpäin haluaa miittailla.. Seuraava miitti on sit taas kotimiittinki tutulla anjalankoskella.

(Ja mä selvisin hengissä, en tukehtunut. Ketsuppi liukasti sen verran nielemistä, olen riesananne siis edelleen [smiley=evil.gif] )

Arnolds

Mahtaakohan kukaan olla valahtamassa huomenna amiraalille?
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

LainaaMahtaakohan kukaan olla valahtamassa huomenna amiraalille?
Riippuu tuleeko puukkoa aamupäivästä koksissa vai ei..

Tearcandy

Mä en kyl ainakaan nissanil.. Opelilla vois kyl ehkä..?
Onks tonne nyt oikeesti sit muita tulos ku arnolds ja allekirjoittanut?

Arnolds

Jos ei ketään ole tulossa niin en lähde Kotkaan asti ajamaan.
Mikäli ihmisiä on menossa enemmänkin tuonne Amiraaliin niin soittakaa tai laittakaa viestiä tännepäin (numero tuossa alhaalla).
Lähden kohtapuolin Anjalaan ja mikäli ei mitään ilmoiteta niin poikkean klo 19 Keltakankaan ABC:llä, mikäli joku on sinne eksynyt.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Mä oon tässä kahden vaiheilla.
Jos joku on tulossa, heittäkää viestillä arnoldsille.. Nakkaan sille viestiä ja kyselen kuuden jälkeen että onko kukaan ilmottanut menevänsä Kotkaan. Jos on, niin saavun, jos ei, niin käyn vaan kahvilla anjalankoskella.

Tearcandy

Jep. Tasan vuosi ny yritetty saada porukkaa aktivoitua, ja ei ketään kiinnosta. Suurin syy on ollu tää "mielummin hyrylä", vaikken nyt näe maantieteellisiä syitä sen paremmin kun muitakaan syitä tälle vastakkainasettelulle. Itsellä ei ole mitään intressejä ajella Hyrylään "asti" kuukausittain, vie bensaa, bensa vie rahaa. Satunnaisesti ehkä voi vierailla, mutta..

Mitä sanoo arnolds tähän?

Valahdan tästä sinne keltsun abc:lle viettämään omalta osaltani sit tosiaan viimeistä kymenlaaksomiittinkiä. Vaikka kymenlaaksomiittingistä turha puhua jos tyyppejä on paikalla kolme, ja kaikki Kouvolasta. Tapaillaan ennemmin tossa keskustan teboililla satunnaisesti.

Jos joskus joku haluaa herätellä henkiin jotain tapaamista alle 100km säteellä, vinkatkaa toki miullekin, mielelläänhän sitä paikalle tulis.

Arnolds

Kyllä näin on.
Pahoittelut etten päässyt paikalle.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Jees, nou hätä. Suurimmassa osassahan olet ollut. Tuon kirjoitin itseasiassa jo ennenkuin laitoit viestin.. Hölmöä se on tällä porukalla tosiaan ajella tonne hornantuuttiin ja yrittää väkisin saada ihmisiä paikalle.
Katsellaan jos joku sitten joskus vaikka taas epätoivoisena lähtee yrittämään.

Tearcandy

Ei piru vie. Ei voi ihan vielä luovuttaa.
Nakkasin syöttiä Fintoyssille; kerta vielä kokeillaan, jos saatas fintoyssista porukkaa yhteismiittinkiin, nii sittenhän sitä vois vaikka..  Ku ei kerran nissanisteja kiinnosta  ;D

Elikkäs: Viimeinen yritys: 12.8. klo 19.00. Keltsun, eli anjalankosken ABC.

Arnolds

Kokeillaan sitten silloin.
Jos sitä saisi sieltä porukkaa paikalle.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

LainaaKokeillaan sitten silloin.
Jos sitä saisi sieltä porukkaa paikalle.

Ei saada. FinnJae 13.8. Mut kokeillaan toki, voihan joku vaikka jaksaakin ottaa ton harjotusmiitin kannalta :D

M i g i

Tearcandy

Migi, mullon sellanen "migi"-merkkinen kristallipallo joka infoaa mua salaisia kanavia pitkin.  :-[

KOTKATMÄKIRACING 25

Voisin yrittää saapua paikalle 12.8.2010. klo.19.00, jos saan 100-A-1971 siirtokilpiin. On tarkoitus jatkaa sit matkaa perjantaina Finnjaeen. Vain pakosarja vaihtamatta. Olisko kellään A14 kanteen sopivaa peltipakosarjaa.

Tearcandy

Kivahan se ois, ei tarvis yksin tuol istua. :P
(ja mulla ei ainakaan ole :P)

Tearcandy

Nonni. Jokainen kynnelle kykenevä muistaa valahtaa paikalle torstaina <3

M i g i

LainaaNonni. Jokainen kynnelle kykenevä muistaa valahtaa paikalle torstaina <3
Olen hyvin pahoillani mutta näillä näkymin en kerkeä millään..

KOTKATMÄKIRACING 25

Anteeksi, en pääse paikalle torstai illlalla. Meille näet tulee kaivinkone kaivamaan lampea pihalle silloin.

Arnolds

Näinkö jää osanotto jälleen kahteen autoon, vai mahtaako tojjota-kerholaisia olla tulossa?
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Noniin. Porukkaa riitti tässä kymenlaakson vuosimiittingissä. Hyvä meininki, ja pöytä oli täynnä kirkkaita. Toinen joi mukista, toinen suoraan pullosta, kolmas möllötti kahvilinjalla.

Ehkä ens kerralla jo neljäs..?

M i g i

Lupaan tulla.. nyt tulin just tallilta.. aamulla taasen tekee loppu silaus.. syyläri vuotaa.. joo aamusta parturiinkin vielä.. nyt -> RUS tankille...

BA

Lainaaaamulla taasen tekee loppu silaus.. syyläri vuotaa..

Yritin jo puhelimeen huutaa että löysin 100A:n osien seasta syylärisenmenttiä, mitä maksat?  ;D ;D ;D