Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kymenlaaksomiittinki 9.12 klo 19.00 @keltsun abc

Aloittaja Tearcandy, heinäkuu 13, 2009, 00:17:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tearcandy

Kiitoksia sankoille joukoille, mukavaa että saavuitte paikalle. Hauskaa oli ;D

Tämä runsaslukuinen köörimme päätti tällä tapaamisella lyödä lukkoon "Kaakkoistourneen" ensi kesäksi. Valloitamme siis ainakin Haminan ja Kotkan. Vaviskaa, massiivinen datsunnissan-kiertue saapuu pian.  ;)

Jep. Toukokuussa, kevään korvilla seuraavan kerran. Tulkaa katsomaan montako kukkaa kullakin on kertynyt?  :)

M i g i

LainaaKiitoksia sankoille joukoille, mukavaa että saavuitte paikalle. Hauskaa oli ;D

Tämä runsaslukuinen köörimme päätti tällä tapaamisella lyödä lukkoon "Kaakkoistourneen" ensi kesäksi. Valloitamme siis ainakin Haminan ja Kotkan. Vaviskaa, massiivinen datsunnissan-kiertue saapuu pian.  ;)

Jep. Toukokuussa, kevään korvilla seuraavan kerran. Tulkaa katsomaan montako kukkaa kullakin on kertynyt?  :)
en tuu ennenkun pöytälapun väri vaihtuu.. sininen,punainen,musta ja valkoinen saa esiintyä uudessa lapussa  ;)

Arnolds

Lainaa
en tuu ennenkun pöytälapun väri vaihtuu.. sininen,punainen,musta ja valkoinen saa esiintyä uudessa lapussa  ;)

Itseasiassa tällä(kään) kertaa ei nähty pinkkiä lappua. Ja lappujakin oli enemmän kuin yksi.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

Lainaa

Itseasiassa tällä(kään) kertaa ei nähty pinkkiä lappua. Ja lappujakin oli enemmän kuin yksi.
selitäppäs sit tää...  :-?

LainaaMä teen taas pinkin "NCF" kyltin pöydän kulmaan,

Tearcandy

No prkl, oli vaan musta tussi, töhrättiin sillä neljä "lappua" ja kirjotettiin yhteen et "on se pinkki" x)
Mä lupaan, pyhästi, ens kerraks taiteilla ton ncf.fi-logon sit punavalkosinisenä... Mut migi hei, mihin mä sen mustan tungen tos? O_o

M i g i

LainaaNo prkl, oli vaan musta tussi, töhrättiin sillä neljä "lappua" ja kirjotettiin yhteen et "on se pinkki" x)
Mä lupaan, pyhästi, ens kerraks taiteilla ton ncf.fi-logon sit punavalkosinisenä... Mut migi hei, mihin mä sen mustan tungen tos? O_o
Se olikin että saa käyttää..

KOTKATMÄKIRACING 25

Siis Torstaina 13.5.2010, kokoonnutaan taas klo.19.00 Anjalan ABC-asemalla.

Ehkä pääsen paikalle ja tuon nykyisen kumppanikin, joka muuten on myös NCF:jäsen. ;)

Arnolds

Hyvä hyvä.

Katsomaan kuinka väkeä valuu paikalle. Autoilukelit ovat kuitenkin alkaneet.

Suunnitellaan sitten samalla tuota suurta kaakkoisturneeta. (Meettingit Kotkassa/Haminassa)
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Joo, tervemenoa x) Mulla ei oo autonautoa tällä hetkellä alla, saa nähdä saako miittiin mennessä leiman. Tuskin saa, muttamuttamuttaaahh... Katsotaan, sanoi tohtori. Nyt riitti meinaa meikäläiselle opelit, ladan sais ainakin leimalle, mut jos tähdätään tohon nissaniin, katotaa miten käyp.

OH2KV

Pinkkiin väriin viitaten:

Tositarina aika tasan kahden vuoden takaa.
Eräs henkilö osti upouuden pallogrillin ruuanlaittoa varten erääseen miittiin.

Miittipaikalla (Juvalla) pakkaus avattiin erään henkilön toimesta.

Pakkausta avatessa kuului koko leirintäaluetta vavisuttanut äännähdys: "Pe****e!!!!!" Ja jotakin lensi pitkälle pöpelikköön.
Grillissä oli pinkki kansi. Joku miittiläinen tuon kävi vielä poimimassa käyttöön.

"H**ogrilliksihän" tuo nimettiin sittemmin, ja ollut vitsinä mukana parissakin miitissä tuon jälkeen.

Nyt ruoste raiskannut kannen ihan piloille, joten uusi hakusessa.

http://s19.photobucket.com/albums/b198/JuhaAnttila/?action=view&current=Kuva000.jpg&newest=1
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

M i g i

LainaaPinkkiin väriin viitaten:

Tositarina aika tasan kahden vuoden takaa.
Eräs henkilö osti upouuden pallogrillin ruuanlaittoa varten erääseen miittiin.

Miittipaikalla (Juvalla) pakkaus avattiin erään henkilön toimesta.

Pakkausta avatessa kuului koko leirintäaluetta vavisuttanut äännähdys: "Pe****e!!!!!" Ja jotakin lensi pitkälle pöpelikköön.
Grillissä oli pinkki kansi. Joku miittiläinen tuon kävi vielä poimimassa käyttöön.

"H**ogrilliksihän" tuo nimettiin sittemmin, ja ollut vitsinä mukana parissakin miitissä tuon jälkeen.

http://s19.photobucket.com/albums/b198/JuhaAnttila/?action=view&current=Kuva000.jpg&newest=1
FAG

OH2KV

M i g i

Lainaaf*g**t, cheap chikenshit grilli.
::)

OH2KV

Eipä antanut foorumi kirjoittaa, niinkuin oli tarkoitettu, minä en sille mitään mahda.
Liian pahasti kirjoitettu???

StanLaurel

413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Tearcandy

Tosta ei paljoo enää puutu, ainoastaan hellokitty-hahmo, nii SIT olis täydellinen <3  ;D

Arnolds

Ylihuomenna, Helatorstaina siis täälläkinpäin kokoontumista. Sää näyttäisi ainakin suosivan, eli vaikka terassilla istuskelisi.

Ellei satu vesisade kohdalle.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Joo. <3 terassit ruulz. Meikäläinen valuu, kirjaimellisesti, paikalle ladalla. On niin hieno peli että yksiki virnuilu väärällä ilmeellä nii ammun kaikki.  8-)
Ja taas paikalle kaik kynnelle kykenevät, nimittäin sehän on vielä vapaapäiväkin.

M i g i

KOTKATMÄKIRACING 25

Tänään oli paikalla vain kaksi autokuntaa, missä siis muut? :o

M i g i

LainaaTänään oli paikalla vain kaksi autokuntaa, missä siis muut? :o
sateessa finnin tolppia nysväämässä että manselainen mies Huooooooooooooo_mio vaan saa haettua rom_aarteensa pois nurkista kuleksimasta..

kyllä te vielä saatte sitä poppoota.. elkää peljätkö..

Tearcandy

Joo, ens kerralla sit, tai syssymmällä. Mulle tuli ihan karsee este, piti mennä grillaa  ;D
No oikeesti unohdin et oli torstai :(

KOTKATMÄKIRACING 25

Minkälaista kokoontumisajoa suunnitteilla Kymenlaaksoon? ;)

Tearcandy

Pistähän alotetta kehiin, aina voidaan jotain järkkäillä? :)

KOTKATMÄKIRACING 25

Miltä kuulostaisi vaikka Kymenlaakso kierros, siis maaseutukierros.

Tearcandy

Juu, onko meitä tulossa enemmän ku kolme autoa? ;)

Mulla on kesäkuu täysin buukattu, heinäkuussa joku viikonloppu vois ajatellakin osallistuvansa jos sillon ajelis. Miittingissä vois aiheesta väännellä ja suunnitella..?

Arnolds

Notta päivä siis vaihdettu tiistaiksi?
Käypähän varmaan tuokin.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

LainaaNotta päivä siis vaihdettu tiistaiksi?
Käypähän varmaan tuokin.
Kukas ton on vaihtanu? ei sitä noinvaan..

Tearcandy

Herraisä, mulla se on silmät vissii harittanu O_O
Korjataas asia. Kyl se se torstai piti olla...  [smiley=embarassed.gif]

(Oon vissii vahingos harpannu jotenki kesäkuun yli ja kattonu suoraan heinäkuuta, siinä taitaa 8pvä olla torstai... :-/)

Tearcandy

Helöy rakkaat lapsukaiset ja lapsenmielisetkin.
Toivottavasti en joudu yksin istuskelemaan torstaina, vaikka hellettä tuleekin ja ja ja..

Kyltti nököttää pöydän kulmalla. Tehdääs miittiennätys tällä viikolla? Hopi hop paikoille. Yleisöryntäys <3 Jos saadaan 10 kasaan torstaina nii tarjoon heinäkuun miitissä kahvit :P