Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

KESÄ Restaurantapäivät pidetään 09.07.-10.07.

Aloittaja valpas, heinäkuu 08, 2010, 18:15:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Ostajat pääsevät alueelle: 09.07.2010 perjantaina klo 15-22. (hätäsimmät tulee jo puoliltapäivin).
10.07.2010 lauantaina klo 7-16.
Aluemaksu kentälle on 2 euroa.
Ilmainen parkki.
Datsunit harrasteparkkiin, vaikka kuinka joku vastustelisi.  ;)

http://www.sci.fi/~tammob/restauranta.html

ひゃ く あ hyakuA sataA

Toi kesäRr osuu sitten aina mahdottomaan päivämäärään. Kotikylilläkin on happeningiä enemmän, kuin kerkeää käydä läpi. :-/ :-/
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

cedricfan

LainaaOstajat pääsevät alueelle: 09.07.2010 perjantaina klo 15-22. (hätäsimmät tulee jo puoliltapäivin).
Odottaako ne kiltisti portilla kolmisen tuntia vai onkos siellä silloin ne kuuluisat sisäpiirin markkinat :D

LainaaDatsunit harrasteparkkiin, vaikka kuinka joku vastustelisi.  ;)
Siis pussihousumobilistijärkkäritkö ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

mikko1200

Lainaa
Datsunit harrasteparkkiin, vaikka kuinka joku vastustelisi.  ;)

Ei kai ne enää, edes kiihkeimmät pussihousut. Viime vuonna jo sanottiin "Moro! Aja sinne vaan, Reijo siellä jo odottelee." Huumorilla ja hyvässä hengessä mentiin, toisin kuin 2008 jolloin -73 Datsun 160J ei ollut harrasteauto. Huumorilla otin toki senkin vaikka toinen osapuoli taisi olla jopa tosissaan(?)
Tänään paikalle heti kun töistä vaan pääsee. Kesä ei tunnu kesältä ilman RR-päiviä. En muista tarkkaa vuotta, mutta jostain 90-luvun puolivälistä olen käynyt joka vuosi. Omien käyntieni alkuaikoina ei vielä ollut oikeen Datsunin osia tarjolla kun olivat kai liian uutta rojua eikä niitä kukaan halunnut. Nykyään niitä ei enää juuri näe kun ottajien määrä on noussut toiseen potenssiin.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

BA

Tarkotus oli tänään käydä, mutta kun ei oo rahaa edes sisäänpääsyyn niin mitä sinne sitten kiertelemään ja nostattamaan *tutustasoa... :D

valpas

Bongasin 610 HT:n punaisen peltisen kaapeliohjattavan pienoismallin. Oli aika kallis.
Jos kiinnostaa, niin minulla on yhteystiedot.

Beatle

Lainaa
Odottaako ne kiltisti portilla kolmisen tuntia vai onkos siellä silloin ne kuuluisat sisäpiirin markkinat :D

Siis pussihousumobilistijärkkäritkö ;D

No kaveri tässä tänään soitti ettei tarvitse olla pussihousu vaan tarpeeksi valpas joka ei autoja tunne, kun ei harrasteautoparkkiin pääse, oli autolla (vm88) liikkeellä, joita on valmistettu palttiarallaa 8500kpl ja Suomen-niemellä on alle 15kpl  oli todettu "EI TÄNNE TÄÄ ON HARRASTEAUTOPARKKI" no kaveri oli huomannut perinteet ja vei auton käyttisparkkiin ja totesi jotain mitä en viitsi tähän kirjoittaa.... ;D

cedricfan

LainaaBongasin 610 HT:n punaisen peltisen kaapeliohjattavan pienoismallin. Oli aika kallis.
Jos kiinnostaa, niin minulla on yhteystiedot.
Tais olla 65e, oli Salossakin. Mulla on samanlainen ilman alustaa eli pelkkä koppa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

valpas

Lainaa
Tais olla 65e, oli Salossakin. Mulla on samanlainen ilman alustaa eli pelkkä koppa.
Nyt oli hinta noussut. 75 Euroa!
Sulle tuo vinkki olikin, mutta epailin, että oli tuttu juttu.
Myyjäkin oln Salosta.

StanLaurel

Lainaa
Nyt oli hinta noussut. 75 Euroa!
Sulle tuo vinkki olikin, mutta epailin, että oli tuttu juttu.
Myyjäkin oln Salosta.

Perjantaina tais hinta olla 65€. Tuttu myyjä, jotain tullut joskus osteltuakin.

413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

JJM

Milläs aikataululla (kellonaika) tuo syys-restauranta on? Järjestäjän sivut tuntuu päivittyvän tosi heikosti eikä netissäkään tunnu olevan mitään tietoa.