Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Iisalmi miitti

Aloittaja Tee_Koo, marraskuu 14, 2005, 00:40:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tee_Koo

Tuossa Kajaanimiitti topicissa oli puhetta että järjestetään Iisalmeen vaikka ABC Marjahakaan ja Timosauruksen parkkikselle oma miittinki. Eli ehdotelkaa päiviä milloin kävisi, itse pääsen kyllä aika hyvin tulemaan :)
Cherry A12 -80, 280ZX L28E -81, Pulsar NX E16 -82, Micra E15ET -83, Sunny E16 -87

Lisäksi Subaruja, Mazdoja ja kaksipyöräisiä.

niksaisa

Mitenkäs olisi vaikka tuo joulukuun ensimmäinen lauantai, elikkä 3.12?
Ilmoitelkaahan sitten ketkä mahdollisesti pääsis tulemaan!

Tee_Koo

Minä oon tuolloin illasta klo 18-22 keikalla :-/ Ja tuolla paremmalla Micralla en enää tuolloin pääse paikalle kun on jo nastarengaspakko :( Miten olisi tämän viikon perjantai/lauantai?
Cherry A12 -80, 280ZX L28E -81, Pulsar NX E16 -82, Micra E15ET -83, Sunny E16 -87

datsunpower

No ni! Tätä oon oottanu, mutta ei oo oma pirssi ajokunnossa (vielä pitkään aikaan) niin taidan jättää väliin  :-[  En kehtaa Corollaakaan tulla esittelemään  ;D
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

-Vonjake-

LainaaNo ni! Tätä oon oottanu, mutta ei oo oma pirssi ajokunnossa (vielä pitkään aikaan) niin taidan jättää väliin  :-[  En kehtaa Corollaakaan tulla esittelemään  ;D

piäset sie datsunpower kyyvvissä..  :) se on vähän että paljonko sinne on tulossa porukkaa  :-/ kyllähän minä voin tulla käymään joutessani siellä iisalamessakkii.. tuo 3.12, on vähän niin ja näin, itellä synttärit eka päivä, saata sitten olla ajokunnossa..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

niksaisa

Minä en ainakaan tämän viikon perjantaina pääse ja lauantaina on tuo ajokunto sitten hieman kyseenalainen, elikkä pitäisi varmaan sitten rukata hieman etiäpäin tuota miittiä. Ehdotuksia?

Tee_Koo

Itselleni sunnuntai-illat kävisivät parhaiten, mutta miten lie sitten :-/ Ensi viikosta alkaen kolme viikkoa eteenpäin olen aina jossain päin keikalla perjantai ja lauantai-iltaisin, joten silloin ei kyllä minun onnistu tulla kuin joskus yömyöhällä :P

niksaisa

No voipihan sen miitin järjestää joku sunnuntaikin. Ainakin minulle käy. Entäs ensi viikon lauantai tai sunnuntai 26-27 päivä?

-Vonjake-

kyllähän sunnuntai kävisi oikeastaan aina.. nuo 26.ja 27 päivä todennäköisesti käypi mulle..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

niksaisa

No miten ois sitten sunnuntai 27.11 vaikka Timosauruksen parkkipaikalla? Ja mikä olisi sellainen sopiva kello aika?

Tee_Koo

Itse olen tuolloin 27.11. keikalla jonnekin puoli neljään saakka ja sen jälkeen pitäisi vielä mennä harkkoihin klo 17-20, mutta niistähän voin olla hyvän syyn takia poissa ;)

Menee ehkä liian myöhäksi tuo klo 20, vai miten on? Voin kyllä tulla aiemminkin :)

-Vonjake-

jospa tuo värähtäs vaikka pakkasen puolelle mittari, ja satas hevosvoimia siihen mennessä, niin passais, ei ainakaan tuollasella loskavesi kelillä mitä nyt on niin kehtaa lähtee  :-/ asiasta moottorisahaan, katsellaanpa ens viikolla jos sinne olisi joku muukin tulossa kuin 3 autoa. lisää vain porukkaa siis.. !  :D
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

niksaisa

No katsellaan siinä ensi viikon puolella. Täältä ois ainakin tulossa minä ja kaveri. Kumpikin N14 nynnyillä... :)
Ilmoitelkaahan muutkin, jos on innostusta tulla! Ja sana kiertämään, jos saataisiin sellaisiakin, jotka ei foorumia seuraa.

-Vonjake-

kajjaani miitissä ollu 4, eiköhän pistetä paremmaks iisalamessa...!!
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

niksaisa

Tee_Koo

Eli jos nyt kaikki tähän topiciin kirjoittaneet tulisivat paikalle, niin siinähän olisi jo sitten saman verran :) Mistähän me saataisiin vielä pari lisää...

Mutta siis pidettäisiinkö tuo miitti viikon päästä sunnuntaina (27.11.) klo...?

-Vonjake-

meen laivalle tuossa viikolla mutta perjantaina lauantaina tulen pois, pitäis joutaa.. ilmoittaudun. klo aika sama, illasta mieluusti..,
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Tee_Koo

Olisiko klo 18 sopiva? Ja ABC:lle vai Timpan parkkiin?

niksaisa

Kyllä mulle ainakin passaa tuo kello 18. Ja ehkä ennemmin timpan parkki, kuin haka. Pitää yrittää houkutella muitakin mukaan sinne. :)

Tee_Koo

Ei ole kukaan sanonut vastalausetta niin lyödäänpä sitten miitin aika ja paikka lukkoon, eli su 27.11. klo 18 Timpan parkissa (eli siis huoltoasema Timosauruksen ja Lidlin parkkipaikka).

Yrittäkäähän saada mahdollisimman paljon porukkaa paikalle :)

-Vonjake-

selvä, yritän saada kuskin jos en selviä laivamatkasta siihen mennessä..  :) koitan parhaimpani selvitä paikalle..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

-Vonjake-

onneks on nyt selvitty matkasta, nilsiästä ja siilistä saattaa tulla pari autoo kans, jos jaksaavat.. elikkä huomenna paikalle vaan..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Tee_Koo

Lainaaonneks on nyt selvitty matkasta, nilsiästä ja siilistä saattaa tulla pari autoo kans, jos jaksaavat.. elikkä huomenna paikalle vaan..
Doddi :D Nyt vielä alkoi tuossa pari tuntia sitten satamaan jo lunta ja mitä kävin uimahallin parkkiksella pyörähtämässä niin liukastakin on ;)

ketunk

Saas nähä... tulisko lähettyä pyörähtämään...

B310 olis ollut kelinsä puolesta just kohallaan mutta kun leima taitaa olla luvassa vasta maanantaina.

Cedricin lokari vielä maalaamolla.

Dsl Laurissa vuotaa "raidetanko" ja leimakin vielä hakematta.

Prairie kanssa vielä ilman leimaa.

100A talviunilla...

Ai joo... bensa Lauri on vielä ajo luvallinen... pitäs varmaan vaihtaa talvikummit alle... jos sais aikaseksi niin vois vaikka pistäytyä... ;)
Y30 Cedric 2.8dsl -85 , Datsun 100A -75 Rekisterissä / projekti , Datsun 120Y Coupe / projekti , Chevy Astro Cedricin LD28dsl- aut. lootalla.

Tee_Koo

LainaaAi joo... bensa Lauri on vielä ajo luvallinen... pitäs varmaan vaihtaa talvikummit alle... jos sais aikaseksi niin vois vaikka pistäytyä... ;)
No tule ihmeessä pyörähtämään :D

Itse vähän aprikoin... lähtisinkö tuolla DX Micralla vai kehtaisiko tulla Subarulla :-/ Micrassa hyvää on ainoastaan se että käsijarru ottaa taakse, kun popit, ulkokuori ja kone on ihan paskoja. Subarussa taasen popit on kunnossa, ihan ok kunto koneessa ja ulkoapäin ja sentään neliveto :D ...mutta käsijarru ottaa etupyöriin :P

-Vonjake-

Lainaa
No tule ihmeessä pyörähtämään :D

Itse vähän aprikoin... lähtisinkö tuolla DX Micralla vai kehtaisiko tulla Subarulla :-/ Micrassa hyvää on ainoastaan se että käsijarru ottaa taakse, kun popit, ulkokuori ja kone on ihan paskoja. Subarussa taasen popit on kunnossa, ihan ok kunto koneessa ja ulkoapäin ja sentään neliveto :D ...mutta käsijarru ottaa etupyöriin :P

kai nissan/datsun kokoontumiseen saavutaan kyseisellä autolla..  ;) ja ketunk kehiin vaan..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Tee_Koo

Lainaa

kai nissan/datsun kokoontumiseen saavutaan kyseisellä autolla..  ;)
No niinhän se pitäisi mutta Subaru olis jo valmiiksi tuossa lämmin kun juuri keikalta tulin eikä tarvitsisi alkaa kaivamaan micraa lumen alta :-/ Ja nyt kun suparustakin sain sytytyspuolen kuntoon niin lähtee jo ihan eri tavalla nelipyöräluisua vetämään eli kyllä sitä sillä nyt sitten tullaan ::)

Itse käyn vielä ehkä hakemassa yhden kaverin (Super S Micra odottaa hänellä kortin saantia ;)) mukaan joten teen parhaani että ihan tasan kuuteen ehtisin. Siellä parkkiksella vallataan aika keskeltä vaikka se tila niin jää siihen vielä se luisualue vapaaksi kun kuitenkin siinä aina muutaman minuutin välein joku käy kokeilemassa. Sellaisen vaalean sinisen vakion näköisen Leonen kun etsitte niin siinä minä sitten olen.

Edit: ja jos ei tahdo oikea paikka löytyä niin minulle voi soittaa ja kysäistä ajo-ohjeita: 050-3716105

-Vonjake-

turvallisesti kotona, ei mitenkään mielenkiintoinen tuo tie iisalameen..  :( mutta mutta, kyllähän tuo ihan onnistunut miitti oli sittenkin, enemmän vielä seuraavalla kerralla. TEE_KOO:lle vielä että onko niitä kuvia sitten mahollista saada tai nähdä, vaikka tuskin mitään parhaita tuossa valossa sai..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Tee_Koo

LainaaTEE_KOO:lle vielä että onko niitä kuvia sitten mahollista saada tai nähdä, vaikka tuskin mitään parhaita tuossa valossa sai..
Juu, kuvat laitoin jo nähtäville tuonne: http://photobucket.com/albums/v97/TeeKoo/iisalmimiitti-27-11-05/

Tuli vain suomeksi sanottuna ihan p*skoja kuvia, kun käsi tärisee kylmästä ja sitten vielä huono valo, niin on sitten mitä on nuo kuvat :-X

Olihan meitä sentään kuusi kappaletta paikalla eli paikallismiitiksi ihan hyvin jo :D

-Vonjake-

tuli kyllä huonoja kuvia..  >:( ens kerralla valosalla..  ;)

siinä onkin kaikille pähkinää purtavaksi, että mitäs autoja siellä paikalla olikaan..  :D
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto