Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Syksyn Restaurantapäivä (rompetori) La 25.8.2007

Aloittaja valpas, elokuu 22, 2007, 06:55:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

2007 SYKSYN RR-päivä

Syksyllä RR-päivät pidetään la 25.8. Kangasalla Pikkolan koulun alueella.

Asiakkaat pääsevät tapahtumapäivänä alueelle klo 8-17 ja aluemaksu on 2€. Ilmainen pysäköinti.

Harrasteparkki (ilmainen).
Saas nähdä, mihin Datsunit nyt laitetaan. Minä olen siellä suurimman osan ajasta järkkäilemässä. Nyt tuo homma on minun vallassani  ;). Kaikki voivat päätellä siittä, mitä se tarkoittaa  ;).

Olisko kokoontuminen taas klo 11:00 Kahvion edessä. Sateen sattuessa Aulassa.

Minut tavoittaa numerosta 0400732987.

mortica

B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

BA

Perskeles kun on työpäivä, mutta apaut 15.45 olen paikalla kyllä. Tullaan nyt katsomaan.

valpas

Lainaa
Harrasteparkki (ilmainen).
Saas nähdä, mihin Datsunit nyt laitetaan. Minä olen siellä suurimman osan ajasta järkkäilemässä. Nyt tuo homma on minun vallassani  ;). Kaikki voivat päätellä siittä, mitä se tarkoittaa  ;).
Tarkoittaa sitä, että kaikki Datsunit ohjataan Harrasteparkkiin  :).

eetu

Ollaan kans luultavammin tulossa!  meillä on suunnitelmana lähteä jo pe- johonkin leirintäalueelle mökkeilemään, joten ollaan jo ajoissa sielläpäin 8-)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

Jylppy

No voi prkl, iltavuorossa.. Jää siis tänä vuonna väliin.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

mikan

Lainaa
Tarkoittaa sitä, että kaikki Datsunit ohjataan Harrasteparkkiin  :).

Hei ihan oikeesti. Jos joku ajaa Datsunilla vuonna 2007, niin se on pakko olla harrastamista. Vai onko jollain vielä ihan oikeesti datsun muuten kuin harrastuksena ja vielä että tulee restaurantaan?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

Olihan sillä jokunen Datsuni

Nyt haeskelen enää yhtä Ronalin kantikasta keskiökuppia  :). Ja nyt on ihan uusi lämppärin kotelo Finniin, alkuperäislaatikossa. Jotain muutakin pientä löytyi, varsinkin Hansaan.
Tuonne vihjeisiin laitan muutaman pölykapselikuvan, joita oli tarjolla. Finniin ei enää löytynyt.

mikko1200

Lainaa

Hei ihan oikeesti. Jos joku ajaa Datsunilla vuonna 2007, niin se on pakko olla harrastamista. Vai onko jollain vielä ihan oikeesti datsun muuten kuin harrastuksena ja vielä että tulee restaurantaan?

t. Mika

Kaikki riisipussithan ovat oikeasti vaan käyttöautoja sellaisille ihmisille joilla ei ole varaa ostaa jotain oikeaa autoa, esim. jotain britti merkkiä.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

Tonde79

Lainaa

Kaikki riisipussithan ovat oikeasti vaan käyttöautoja sellaisille ihmisille joilla ei ole varaa ostaa jotain oikeaa autoa, esim. jotain britti merkkiä.
vähä ot mutta joo, multakin tässä taannoin naapurin isäntä kyseli että mitä h*****tiä varten sä noita vanhoja nissaneita ja datsuneita haalit markilles?? totesin sille että se on harrastus ja käythän säki hirvimetsällä syksyisin ;D ;D
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Laffi

Lainaa

No mä työnnän noi Datsunit ja Mazdat järveen ja ostan Armstrong-Siddeleyn sitten.