Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Kymenlaaksomiittinki 9.12 klo 19.00 @keltsun abc

Aloittaja Tearcandy, heinäkuu 13, 2009, 00:17:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M i g i

Lainaa
Eli: Olen siis käytännössä jo vanha, mutta käyttäytymiseni osoittaa selvää henkistä lapsuutta.
Noin periaatteessa ;)

Lupaan tulla kymenlaaksomiittiin, mikäli vikalista Micrasta ei ole tolkuton.
Ja muijan ***lu saa kans leiman.
Palatakseni aiheeseen.
Kaikkea sitä kirkkonummella joutuukin leimata  ;D ja vuosittain  :D

jensku

:D Täällähän alkaa tuntemaan itsensä nuoreks...Se vasta onkin mukavaa...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

OH2KV

Täytyy yrittää vuoden välein ainakin :) Jäis joku läiskä tästäkin olemassaolosta.
No, onhan niitä jo jäänyt, 5 kpl.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Arnolds

Muistutellaan nyt vielä että tämän viikon torstaina taas kahvitellaan Anjalankosken ABC:llä.
Datsun Cherry N10 -80.

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

Wohou, mä varaan kohta kabinetin jos meitä on yli 5 paikalla x)

jensku

jensku

Arnolds

Kiitokset taas mukana olleille.
Kohta se on jo kabinetti varattava.
Datsun Cherry N10 -80.

Arnolds

Mahtoikohan Underdog olla paikalla? Ainakin pihassa samannäköinen auto.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Mahtavaa, ihana oli nähdä uusia kasvoja. Jei, toivottavasti ei pelästytetty kuoliaaksi ja uskallatte ensi kerrallakin? :)

Eli next: 9.12.2010, samalla pikkujoulumiittinki, tonttulakit päähän prkl ja piparia jakoon. Okei, mä tuon piparit jokaiselle jolla on se tonttulakki.
Ens vuonna sit miittinki siirtyilee Haminaan vuodeks, ja sit siitä vois ottaa taas seuraavaks vuodeks Keltsuun, vuorovuosin, ei me ihan hevillä luovuteta, eihän?  ::)

M i g i

Lainaa
Ens vuonna sit miittinki siirtyilee Haminaan vuodeks, ja sit siitä vois ottaa taas seuraavaks vuodeks Keltsuun, vuorovuosin, ei me ihan hevillä luovuteta, eihän?  ::)
Ai..miks? ABC on ainakin ihan rektumista... oikeesti.. toimittaa nuokkarin virkaa... hermopalaa..

Arnolds

Minäkin siirryn tammikuussa valtion tehtäviin vuodeksi Haminaan, niin on ainakin paikka lähempänä suurimmalle osalle miittinkiin saapujista.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Lainaa
Ai..miks? ABC on ainakin ihan rektumista... oikeesti.. toimittaa nuokkarin virkaa... hermopalaa..

Mä kuittailisin tähän jotain sen suuntasta että ku sä ootki niin usein ollu tuol keltsussa mukana nii kannattaaki narista, mut en jaksa kuittailla. Oon kiltillä päällä :D
Mut joo, arnolds on ollu aktiivisin kävijä, ja jos jensku tulee kotkasta, niin järkevintä on et mie ajelen kotkan suuntaan, eikä ihmiset ajele miun takia pitemmälle. Ja kun arnoldsilla on ehkä hankalinta toi matkustelu, niin järkevintä se on siirtyä sinne suuntaan. Kymenlaaksoa kun sekin.
Mut joo, kyl se ehkä kuitenki se abc on, ei siin muuta järkevää iltapaikkaa ole, ja onhan niitä kersoja keltsussakin, se on vaan opittava elämään niitten kans tai eliminoitava. Suosittelen toki jälkimmäistä.  ::)

M i g i

Lainaa

Mä kuittailisin tähän jotain sen suuntasta että ku sä ootki niin usein ollu tuol keltsussa mukana nii kannattaaki narista, mut en jaksa kuittailla. Oon kiltillä päällä :D

Ihan hyvä ettet kuittaile ettei mun tarvi selostaa sulle että elämässä nyt on muutakin mikä sotkee aikataulut.. ei välttis sovi aina kaikki niinkuin haluaisi.. en 0le käyny hyrylläsääkään johtuen edellisestä (ihan vaan ennekuin väität paikkakunta rasismista jotain)

jensku

Ei niitä kersoja kannata niin vakavasti kannata ottaa :D ollaan kaikki joskus oltu ;)...Itse tulen mielelläni anjalan abc:lle ja tietty myös haminaan :D...

Tearcandy

Lainaa

Ihan hyvä ettet kuittaile ettei mun tarvi selostaa sulle että elämässä nyt on muutakin mikä sotkee aikataulut..

No mut sä voisit. Mä kaipaan kovasti jotain sotkemaan aikatauluja. Koulunkäynti tympii :P

M i g i

Lainaa

No mut sä voisit. Mä kaipaan kovasti jotain sotkemaan aikatauluja. Koulunkäynti tympii :P
Hommaa muksuja.. ja juokse niiden kanssa koksissa kokeissa ja lääkärissä ja opiskele samaan aikaan.. siinä pari vinkkiä..

jensku

:) Mulla on kaks poikaa ja opiskelen(tosin päivällä) mut onneks ne on pysyn tervein niin ettei koksis tartte ravata...Migi onko sulla lapsia?

Underdog

LainaaMahtoikohan Underdog olla paikalla? Ainakin pihassa samannäköinen auto.

En ollu paikalla silloin,unohtu koko miitti.. :/ olin tampereel käymäs hakemassa celicaa..

mck74

Mul on kaks tyttöö,kaks rotikkaa,kaks datsunii,yks tarantella ja yks muija:)
Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68

jensku

;D No mun pikkusisko kysy sillo ku Aatu ei ollu viel syntyn et mikä tulee teijän kolmannen lapsen nimeks ku teil on Nico ja nissani? xD repesin kyl huolella...

M i g i

Lainaa:) Mulla on kaks poikaa ja opiskelen(tosin päivällä) mut onneks ne on pysyn tervein niin ettei koksis tartte ravata...Migi onko sulla lapsia?
on.. kaks... tyttöö...

cedricfan

Lainaa
on.. kaks... tyttöö...
... ja haulikko ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Tearcandy

Eheeeii.. Mie en lapsia ajatellu hankkia, koirat on terveempiä, lyhyempi-ikäisempiä, tottelevaisempia, vähemmän vaativia, rakastettavampia ja paljon muuta.
Eli Migi hei, mä otan sun luettelosta vaan ton opiskelun, kahdessa oppilaitoksessa tosin, ja lisään siihen aivoinfarktin saaneen isän lasten sijaan, 2v saikulla olleen miehen sekä 12vkoa rahattomuutta, tää riittää tältä erää. Mä väitän et ne lapset stressais liikaa x)

M i g i

jensku

Arnolds

Mahtaako torstaina olla ihmisiä valumassa Anjalankoskelle?
Datsun Cherry N10 -80.

jensku

Olisi kyllä tarkoitus tulla :)

Tearcandy

Juu, mieki tulossa. Muistuttaisin, että nakatkaa niitä tonttulakkeja päähän, tää on kuulkaas pikkujoulumiittinki x)