Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kymenlaaksomiittinki 9.12 klo 19.00 @keltsun abc

Aloittaja Tearcandy, heinäkuu 13, 2009, 00:17:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arnolds

Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Eikse Migi pyhästi jo luvannu tulla? ;)
Mie ny ainenki yritän raahautua paikalle.. Ja jos oon yksin siel, nii sitoudun hengailemaan vaan pakollisen 45 minsaa. Vaikka ei sillä, väki vähenee ja pidot paranee, ja itsehän olen tunnetusti itselleni parasta seuraa ;)

Arnolds

Minäkin koitan ilmaantua paikalle, jos vaan Valmetti kestää ja saa peltotyöt tehtyä  ;D
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

LainaaEikse Migi pyhästi jo luvannu tulla? ;)
Mie ny ainenki yritän raahautua paikalle.. Ja jos oon yksin siel, nii sitoudun hengailemaan vaan pakollisen 45 minsaa. Vaikka ei sillä, väki vähenee ja pidot paranee, ja itsehän olen tunnetusti itselleni parasta seuraa ;)

jooo.. yks juttuvaan...

http://i626.photobucket.com/albums/tt349/MREdatsun/naarmu.jpg

Tearcandy

Tearcandy

Elikkäs:
LAHTI ja muut mukavat paikat siinä sivussa, huomio.

Yritetään sitä porukkaa nyt yhden kerran houkutella sieltä päin. Eli seuraava miittinki kiskaistaan kausalan abc:lle. Jos porukkaa tulee paikalle muutamia niin jatketaan miittailua siellä sitten. Jos ei tule, nii seuraavaks kokeillaan sit koriaa tai valkealaa tai uttia.
Sit ku abc:t loppuu nii lopetetaan koko yritelmä.

Että nyt ihmiset hyvät, miittinkiä pukkaa, valukaa nyt paikalle ettei meidän tarvi jatkuvasti 2-3 hyypiön porukoissa istuskella. Jos miittinki on vaan 3 ihmistä, nii päästään helpommalla ku soitellaan keskenään et kenen luona keitellään kahvit, ja siihen sisäpiiriin onki jo hirveen paljon vaikeempi päästä sisään  ;D

Elikkäs: KAUSALAN ABC. Torstai, 14.10. Ja allekirjoittanut sitoutuu istuskelemaan ncf-kyltti pöydässään klo 19-20 välillä kahvittelemassa, seuraan saa liittyä.

Arnolds

Sitä vaan toisia hyypiöiksi kutsutaan...
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

Ai eiks siellä ookkaa NCF:n porukkaa, jotaa hyypiöitä vaa? no en mä sit tuu..

Tearcandy

LainaaAi eiks siellä ookkaa NCF:n porukkaa, jotaa hyypiöitä vaa? no en mä sit tuu..

Ihme tekosyitä sillä on.. Millon on naarmuja koivessa ja millon myyntijutut kesken ja millon hyypiöiden seura ei vaan miellytä... :P

M i g i

Lainaa

Ihme tekosyitä sillä on.. Millon on naarmuja koivessa ja millon myyntijutut kesken ja millon hyypiöiden seura ei vaan miellytä... :P
Plaah..

Arnolds

Mahtaakohan olla väkeä Lahdesta tai muualta sieltä suunnalta tulossa?

Meinasin vaan että mikäli ei ole, niin turhaan mekään kai sitten Kausalaan asti ajetaa?
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

VHi

Nii, täällä Valkealassa olis kans hyvä ABC :) Tosin itse en pääse paikalle kun olen silloin täällä muualla. Mutta täällä olisi varmaan muita, joille kelpaisi tuo lähempi sijainti.
K10 1.0 GL vm. 85 HTX-586 | Myytyjä: 1 x K11, 6 x K10

Arnolds

Valkealan ABC:llä ei ole muuta hyvää kuin ALKO.
Mahtaako Migi olla tulossa mikäli paikkana on Keltakankaan ABC?

Ja kyllä kai nyt Valkealasta viitsii Keltakankaalle ajaa?
Toki miittaillaan Valkealassa jos sieltä väkeä tulee.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

LainaaNii, täällä Valkealassa olis kans hyvä ABC :) Tosin itse en pääse paikalle kun olen silloin täällä muualla. Mutta täällä olisi varmaan muita, joille kelpaisi tuo lähempi sijainti.
Ei oo viisumi asiat kunnossa..

nii ja ohan Haminassakin ABC...  Keltakangas? onks se nyt se missä oltu ennenkin vai mikä v*ttu se on?!?

Arnolds

Keltakangas elikkäs Anjalankoske abc. juurikin se missä aikaisemin oltu.
Datsun Cherry N10 -80.

jensku

;D Kyllä kelpais tänne kotkan abc:llekki kiva saaha miittinki,ei tuo anjalakaan mahoton ajatus ole :D
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

Lainaa;D Kyllä kelpais tänne kotkan abc:llekki kiva saaha miittinki,ei tuo anjalakaan mahoton ajatus ole :D
Höh, amiraali on ihan perseestä, mutta niin on muuten kaikki abc:t mut amiraali johtaa perseydellään (liikaa mustiaisia).. Onko heinähattu vielä olemassa? mennää vetää ookke karaa ja päiväkänni.. kuka kuskina Arnolds? cherryllä teini fiilistelyjä  ;D

joo joo .. väsyttää..

jensku

Ei oo enää heinähattuu mun tietääkseen,mut jos karaokeilla mielii niin kapuun vaan  8-)...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Arnolds

Mahtaakohan päätöstä paikasta olla syntynyt?
Jos ei sieltä Lahden suunnilta tulijoita ole, niin turhaan kai sitten Kausalaan asti ajetaan?
Datsun Cherry N10 -80.

jensku

:D päivä on vähän hankala jos se on torstai

Tearcandy

Sinällään tää spekulaatio on turhaa. Taas vingutaan miittinkiä Kotkaan, vaan jos selaa taaksepäin ketjua niin eipä sinne Kotkamiittinkiin kukaan ollu tulossa kun sinne oltiin tyrkyllä. Nyt ei oo ketään tyrkyllä kausalaan. Ja sit pitäs rynniä valkealaan, mutta sieltä ei kuitenkaan kukaan olis tulossa.
Valkealasta EI ole pitkä matka keltakankaalle, joten voisko joku perustella mulle jotenkii nätisti että miks valkeala olis parempi kun keltakangas, joka sentään on lähempänä kotkaa / haminaa..? Lappeenrannasta jos tulee niin Utti. Mikkelistä tuskin ketään on tulossa.......

Eli mä nyt väittäisin et joko kokeillaan sitä Kausalaa tai pidetään kii keltakankaasta. Jos ei ketään oikeesti kiinnosta, niin pakkohan ei ole. Ja mikä torstai-päivässä on vikana? Päivää voi toki vaihtaa, mutta viikonlopulle on ihan turha yrittää mitään iltapäivämiittinkiä, se on ihan täysin varma. Siellä ei meinaa sitten ole edes arnoldsia tai meikäläistä :P

Ja joo, keltakangas on se missä ennenki ollaan oltu, eli "anjalankosken" apsi.

Arnolds, pallo heitetään täs vaihees siulle, ketään ei näytä olevan tyrkyllä kausalaan ja paikalle tuskin on valahtamassa ketään muita, joten miten on, jäätsie kotiin, haluutsie kausalaan vai mennäänkö tuttuun tapaan istumaan sinne keltsuun ja venaillaan josko migi uskaltautuu paikalle?  :)

Arnolds

Turhaan kai tuonne Kausalaan nyt sitten on mennä jos ei sieltä ketään ole tulossa?
Kuitenkin huomenna liikkellä olen, joten tuonne Anjalankosken abc:lle voin ajella jos sinne joku sattuisi tulemaan.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Arnolds

Tulipahan pelattua tunnin verran Photo Playta.
Eikä ollut vielä liukastakaan kotiinpäin mennessä
Datsun Cherry N10 -80.

jensku

kannattaa varmaa vamistaa ens kerral et ketä on oikeesti tulos ::)

Arnolds

On sitä ennenkin yksin istuttu, ja kun koskaan ei voi tietää mitä yllättäviä esteitä tulee.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

Pitäs varmaan vaihdella numeroita.. olin tulos OOPPELILLA mut meni kaik 4 kankea poikki.. hinaus avun saapuminen kestikin sit hetken, loppu vielä mokiasta akkukin  :P

Nyt se ascona on sit LEPO  ;D Nissanin voi vielä ajaa kolmella kangella 25km päähän vaikka onkin lohkossa reikä mut ooppeli katko kaikki kanget 500m matkalla  ::)

jensku

niin se on kyl totta...koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu... :-/

M i g i

Tuo nyt olikin tiedossa ettei kauaa kestä mut en oottanu et noin nopeesti hajoaa.. 11min ja se oli siinä se..