Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Lokakuun Hyrylämiitti 1.10

Aloittaja mortica, syyskuu 28, 2009, 22:54:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mortica

1. lokakuuta torstaina perinteiseen tapaan Tuusulan Hyrylän Teboililla klo 19:00 eteenpäin.
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Flame

katos perhana tää osukin tälleen. enköhän mä paikalle tuu taas käväseen.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

OH2KV

Pitäähän tuota Mirkkua käydä koeajelemassa, joten tulossa.

Mortica muistaa ottaa kerholehtipinkan ja Migi N13 valoja(maskin, jos löytyy) matkaan.
Mä yritän muistaa itse tulla mestoille.

Tuleekos Cherry[size=8]mies?[/size]? Täällä olis vielä noita renkaita aika kasa?
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Mies

LainaaPitäähän tuota Mirkkua käydä koeajelemassa, joten tulossa.

Mortica muistaa ottaa kerholehtipinkan ja Migi N13 valoja(maskin, jos löytyy) matkaan.
Mä yritän muistaa itse tulla mestoille.

Tuleekos Cherry[size=8]mies?[/size]? Täällä olis vielä noita renkaita aika kasa?

Tulee se,jossei mitään katastrooffia satu. Jos niitä kumeja on enää vaan huonoja,niin niitä en enää tartte  ;D . Hyvät nissan-vanteet kelpaa jos niitä on. Ja jos on tullu vastaan jotain B11 ryönää niin voin niitäkin ottaa  :)
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

OH2KV

Lainaa

Tulee se,jossei mitään katastrooffia satu. Jos niitä kumeja on enää vaan huonoja,niin niitä en enää tartte  ;D . Hyvät nissan-vanteet kelpaa jos niitä on. Ja jos on tullu vastaan jotain B11 ryönää niin voin niitäkin ottaa  :)
Katsotaan, tuleeko mitään vastaan, etsimään en nyt rupea, sillä huomiselle taas luvassa aamu8- ilta 9 ohjelmaa... Prkl. Toinen takavalo ja joku etuumpio pitäisi vielä olla, jossain on ehjä takalasinpyyhkimen moottorikin.

Ja kokemuksesta, aina kun täältä jotakin etsii, ei sitä löydy. Tarpeen poistuttua siihen törmää lähes samantien...

Taitaa olla niin, että nuo 4 huonointa vannetta ovat ainakin pois laskuista, niillä en metriäkään enää ajaisi, laitan mukaan vielä jonkun, joka voisi vanteen puolesta olla pelastettavissa. Tulee ne takaisinkin, josset huoli, tai leikitään vaikka rengashippaa Hyrylässä?
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

mortica

Mortica muistaa [size=8](toivottavasti) [/size]ottaa mukaan kerholehtiä ja läppiä. Nunnu muistaa tulla paikalle  :).
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Nunnu

Jep tulossa ollaan menee varmaan lähemmäksi kahdeksaa ennen kun kerkee.
T. Nunnu
Datsun 120 Af II Coupe -79 (ehkä tänä vuonna ajoon)
& Datsun 120 Af II -79 (4-ovinen"tuunaus" aloittamatta)
& Nissan Sunny 1.5. GL -86 automaatti

pikku-Esko

(Vähän OT mutta silti :)) Saas nähdä näkyykö yhtään "lajitoveria" sielläpäin. Meinaan pitäs lähteä vaeltamaan sanilla täältä kylmästä pohjoisesta ja noin 700 km päästä niille nurkille tuossa viikonloppuna. Pitää olla silmä tarkkana 8-)
N13