Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Qashqai J11 2019 navikartan päivitys

Aloittaja nis-sanisti, marraskuu 10, 2025, 15:20:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nis-sanisti

Ongelmanani on -19 qashqain vanha navi-kartta. Herjaa jatkkuvasti sorateistä vaikkei niitä Espoossa ole ollut 20-vuoteen!! Olen yrittänyt wifillä päivittää uuden kartan. Törmää aina virheeseen. Tänään muissa asioissa kävin Nissan-Länsiautossa. Sanoivat, että eivät pystyneet karttaa päivittämään. Lähettivät kyssärin maahantuojalle. Osaako kukaan sanoa mitä on tehtävissä ??

cedricfan

Googleen nissan qashqai 2019 navigation update niin tulee aikamoisen hyvät neuvot
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

nis-sanisti

Kiitos! Tuo wifi ei tuottanut tulosta kun aiemmin kokeilin. jumiutui jatkuvasti samaan vaiheeseen. Täytyypi vielä USB-keinoa kokeilla. Ihmettelen kovasti kun ei merkkikorjaamokaan onnistunut.

mies51

Minä taas olen yrittänyt löytää päivitystä kahteen navigaattoriin, niitä saamatta:
- Garmin Nuvi 1390T irto-navigaattoria käyttänyt Almerassa iät ajat. Hyvä peli, kun olis päivitetyt kartat.
- Auris 1.2T: ssä oleva navigaattori. Auto on vuodelta 2015, mutta kartat taitaa olla jostain vuodelta 2012. Päivitys Toyotalta olis maksanut yhtä paljon kuin irtonavigaattori, ei mitään järkeä.

cedricfan

Garmin Express jonka kautta Garminit päivitetään ei ole maailman paras ohjelma, mutta kyllä sen saa toimimaan. Olettaen, että navissa on vielä oikeutta uusiin karttoihin jäljellä.

mies51

Ei taida olla sitten päivityskarttoja, kun ei löydy tuota mallia.

cedricfan

Lainaus käyttäjältä: mies51 - marraskuu 10, 2025, 19:30:20Ei taida olla sitten päivityskarttoja, kun ei löydy tuota mallia.
Asensit siis Expressin tietsaan ja kytkit navin kiinni tietsaan, eikä anna päivityksiä?