Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Pysäköintitutkista

Aloittaja villek, huhtikuu 26, 2025, 09:14:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

villek

Oletteko asentaneet tällaisia autoonne? Onkohan kuinka hankala johdottaa, vai onko langattomasti toimivia? Langattomien laitteiden asennus helppoa, mutta onko toiminnassa epävarmuuksia? Kuin lähestyy estettä, niin kuinka etäältä hälyyttää?

AkiH

Laittaa suosiolla vaikka langattoman peruutuskameran, niin voi silmällä katsoa miten lähellä mennään.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

villek

Olen asentanut Primeraan sellaisen sisätilan taustapeiliin asennettavan langallisen peruutuskameran, mikä toimii myös taustapeilinä. Siis kameran kuva on koko ajan myös eteenpäin ajaessa taustapeilissä.
Peruuttaessa on kuitenkin (ainakin minulla) tosi vaikea arvioida, kuinka lähellä on kohdetta.

Tässä melko samanlainen peruutuskamera, kuin minulla:
https://www.tekniikkaosat.fi/tuote/hurtel-car-videonauhuri-peilissa-peruutuskamera-full-hd-g-sensori?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=AR-FI%3A%20new%20-%20shopping-temp-out-of-stock&utm_id=22170566124&gad_source=1&gbraid=0AAAAABtsbjZrHSPcnBd5DxWjkdnc95Ajp&gclid=CjwKCAjwwqfABhBcEiwAZJjC3vxqIOGXQ9iUZ5n50JZJMMF_GF2a1JytTYnBTAhDI1vXH1WBNg4XkhoCs9QQAvD_BwE

cedricfan

Langatonkaan ei ole täysin langaton, sekä kamera että näyttö tarvii virtaa. Eli piuha tarvii kuitenkin vetää. Jos pakkivalo on samassa pellissä kuin mihin kamera tulee, niin siitä saa todella helposti sähköt. Mutta esim farkussa/viistoperässä jos pakkivalo ei olekaan luukussa, saa vetää virtapiuhaa saranoinnin kautta. Eli langattoman helppous meni siinä, se kamerakuvan piuhan vetäminen ei ole iso lisäjuttu. Langattoman haittana on myös häiriöt, esim naapuriauton langaton kamera, sairaaloiden ja tehtaiden kohdalla lumisadetta jne.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

shamrock

Omassa matkailuautossa on parkkitutka. Tosi kiva jos on peräkärry tai pyöräteline kiinni, huutaa suoraa huutoa aina kun pakki on päällä  ;D Kamera hankittuna, sattuneesta syystä, odottaa vaan asennusta vielä.