Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Micran sivulasi putosi

Aloittaja Murray, toukokuu 07, 2024, 19:52:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Murray

Tervehdys.
Vuosimallin 2001 micran sivulasi putosi oven sisälle. Irroitin oviverhoilun ja syyksi paljastui ikkunan alareunassa olevat muoviset kiinnikkeet, jotka ovat rikkoutuneet.
Yritin etsiskellä netistä, mutta ilmeisesti näitä kiinnikkeitä ei saa mistään uutena, eikä käytettynä?
Pitääkö siis alkaa toista lasia katseleen missä nämä vielä olisivat ehjiä?

shamrock

Lainaus käyttäjältä: Murray - toukokuu 07, 2024, 19:52:09Tervehdys.
Vuosimallin 2001 micran sivulasi putosi oven sisälle. Irroitin oviverhoilun ja syyksi paljastui ikkunan alareunassa olevat muoviset kiinnikkeet, jotka ovat rikkoutuneet.
Yritin etsiskellä netistä, mutta ilmeisesti näitä kiinnikkeitä ei saa mistään uutena, eikä käytettynä?
Pitääkö siis alkaa toista lasia katseleen missä nämä vielä olisivat ehjiä?

Ootko katsonut Aliexpressin, Ebayn ym? Ainakin samanikäiseen Saabbiin mä löysin tuolta ikkunasysteemin korjaamiseen kaiken tarvittavan muutamalla eurolla.

Murray

Lainaus käyttäjältä: shamrock - toukokuu 08, 2024, 15:59:43
Lainaus käyttäjältä: Murray - toukokuu 07, 2024, 19:52:09Tervehdys.
Vuosimallin 2001 micran sivulasi putosi oven sisälle. Irroitin oviverhoilun ja syyksi paljastui ikkunan alareunassa olevat
Lainaus käyttäjältä: shamrock - toukokuu 08, 2024, 15:59:43[quote author=Murray link=msg=248125 date=1715100729
Ootko katsonut Aliexpressin, Ebayn ym? Ainakin samanikäiseen Saabbiin mä löysin tuolta ikkunasysteemin korjaamiseen kaiken tarvittavan muutamalla eurolla.
Lainaus käyttäjältä: shamrock - toukokuu 08, 2024, 15:59:43
Lainaus käyttäjältä: Murray - toukokuu 07, 2024, 19:52:09Ootko katsonut Aliexpressin, Ebayn ym? Ainakin samanikäiseen Saabbiin mä löysin tuolta ikkunasysteemin korjaamiseen kaiken tarvittavan muutamalla eurolla.

Joo,on tullut katseltua, mutta en kyllä onnistunut löytämään samanlaisia. Pitää vielä etsiä..

Nugetti

3D-tulostaminen on yksi keino, jos löytyy vaan sopiva ehjä kiinnike jostain, mistä mallintaa.