Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Consult 3 Plus pk-seudulla?

Aloittaja velihukka, huhtikuu 05, 2024, 08:59:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

velihukka

Moro,

olisikohan jollakin pk-seudulla Consult 3 plus laitteisto? Leaf (vm. 2012) tarvitsisi pian sähköisen käsijarrun nollakohdan opettamista, ja tämä taitaa onnistua vain Consultilla. Erityisemmin ei huvittaisi mennä Autokeskukseen tuota varten. Voin hommasta toki jotain vaivanpalkkaakin maksaa.

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: velihukka - huhtikuu 05, 2024, 08:59:21Moro,

olisikohan jollakin pk-seudulla Consult 3 plus laitteisto? Leaf (vm. 2012) tarvitsisi pian sähköisen käsijarrun nollakohdan opettamista, ja tämä taitaa onnistua vain Consultilla. Erityisemmin ei huvittaisi mennä Autokeskukseen tuota varten. Voin hommasta toki jotain vaivanpalkkaakin maksaa.

Mulla on iCarSoft 2.0 ja siinä seisoo:

Electronic Parking Brake (EPB) system maintenance deactivates and reactivates the EPB system for replacement and initialization

Ajaakohan tuo tarpeellisen?

Mäntsälässä kylläkin olen, mutta saapi tulla kokeilemaan jos range riittää  ::)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

velihukka

Kaipa tuota voisi koittaa. Mäntsälään olen päässyt ainakin kesäkelillä, kun kerran ajoin kesämökille Päijät-Hämeeseen. Toki ainakin viikko varmaan menee, että uusi käytetty osa on saapunut, huollettu ja asennettu tuonne pohjalle.

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: velihukka - huhtikuu 06, 2024, 18:51:18Kaipa tuota voisi koittaa. Mäntsälään olen päässyt ainakin kesäkelillä, kun kerran ajoin kesämökille Päijät-Hämeeseen. Toki ainakin viikko varmaan menee, että uusi käytetty osa on saapunut, huollettu ja asennettu tuonne pohjalle.

Jos satut innostumaan kokeilemaan, niin laita vaikka hyvissä ajoin yv, niin jatketaan whatsappissa tms. Pk-seudullakin tulee käytyä töiden myötä, mutta pääasiassa nykyään etänä, niin ei uskalla luvata :)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

velihukka

Päivitelläänpäs tähän, käsijarruyksikkö tuli vaihdettua, mutta säätö onnistui käsin niin että toimii taas täydellisesti, eli ei sen enempää opetusta tarvitse. Kiitoksia mcgangsta kuitenkin avun tarjoamisesta!