Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

J11 airbag valo

Aloittaja take, helmikuu 06, 2024, 15:42:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

take

Onko hyviä ehdotuksia miten 2014 mallin J11 Qashqain turvatyynyn vikaa lähtisi selvittämään? Valo ei vilku vaan palaa jatkuvasti. Sen takia perinteinen virrat päälle/pois ränklääminen ei myöskään etene mihinkään. ELM327 piuha löytyy. Paria eri ilmaisohjelmaa kokeiltu, mutta eivät löydä airbagejä. Onko joku luotettava softa olemassa Nissania varten?

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: take - helmikuu 06, 2024, 15:42:23Onko hyviä ehdotuksia miten 2014 mallin J11 Qashqain turvatyynyn vikaa lähtisi selvittämään? Valo ei vilku vaan palaa jatkuvasti. Sen takia perinteinen virrat päälle/pois ränklääminen ei myöskään etene mihinkään. ELM327 piuha löytyy. Paria eri ilmaisohjelmaa kokeiltu, mutta eivät löydä airbagejä. Onko joku luotettava softa olemassa Nissania varten?

Paremmalla lukijalla pääsee syvemmälle aivoihin. Mulla on joku vähän parempi, mut meillä lienee välimatkaa jonkin verran, iCarsoft JP 2.0.

Btw, onko tehty jotain kabiinissa? Mä vaihdoin soitinta joskus ja unohdin kytkeä jonkun piuhan kiinni ja valo syttyi  ;D  toki kun tiesi itse tehneensä, niin arvasi jotain unohtuneen. Oisko ollu hätävilkkujen piuha mikä jäi laittamatta.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

take

Lainaus käyttäjältä: mcgangsta - helmikuu 06, 2024, 18:37:45
Lainaus käyttäjältä: take - helmikuu 06, 2024, 15:42:23Onko hyviä ehdotuksia miten 2014 mallin J11 Qashqain turvatyynyn vikaa lähtisi selvittämään? Valo ei vilku vaan palaa jatkuvasti. Sen takia perinteinen virrat päälle/pois ränklääminen ei myöskään etene mihinkään. ELM327 piuha löytyy. Paria eri ilmaisohjelmaa kokeiltu, mutta eivät löydä airbagejä. Onko joku luotettava softa olemassa Nissania varten?

Paremmalla lukijalla pääsee syvemmälle aivoihin. Mulla on joku vähän parempi, mut meillä lienee välimatkaa jonkin verran, iCarsoft JP 2.0.

Btw, onko tehty jotain kabiinissa? Mä vaihdoin soitinta joskus ja unohdin kytkeä jonkun piuhan kiinni ja valo syttyi  ;D  toki kun tiesi itse tehneensä, niin arvasi jotain unohtuneen. Oisko ollu hätävilkkujen piuha mikä jäi laittamatta.
Joo, pojat oli vaihtaneet puhaltimen moottorin. Sitä varten joutuu irrottamaan hanskalokeron ja kehyksen. Siinä kehyksessähän on se kytkin mistä saa hantin bagin pois päältä. Olivat testailleet ennen kuin laittoivat liittimen takaisin. Merkkivalojen mukaan itse kytkin kuitenkin toimii ja on kytketty.

shamrock

Lainaus käyttäjältä: take - helmikuu 06, 2024, 19:50:54
Lainaus käyttäjältä: mcgangsta - helmikuu 06, 2024, 18:37:45

Joo, pojat oli vaihtaneet puhaltimen moottorin. Sitä varten joutuu irrottamaan hanskalokeron ja kehyksen. Siinä kehyksessähän on se kytkin mistä saa hantin bagin pois päältä. Olivat testailleet ennen kuin laittoivat liittimen takaisin. Merkkivalojen mukaan itse kytkin kuitenkin toimii ja on kytketty.

Kyllä mä ottaisin uusiksi sen hanskalokeron irti, ja tsekkaisin kaikki muut liittimet siltä suunnalta, että on varmasti kunnolla kiinni. Onhan siellä saatettu esim tölväistä jotain vänkärin bagiin liittyvää liitintä, muttei ole tullut sitä tarkastettua kun sitä ei varsinaiseti ole irroitettukaan.