Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

N12 Cherry GA16 ohjauksen väljyys

Aloittaja CelicaFTW, lokakuu 30, 2022, 21:00:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

CelicaFTW

Hei, tuli tuommoinen Ga16 swapattu N12 Nissani hommattua ja olen ohjauksen väljyyttä selvitellyt.
Elikkä selvästi väljä on ristinivelessä, jossa näyttäisi rattiakseli ja hammastangon kiinnikkeet olevan erikokoisia. Autoon tosiaan vaihdettu B12 Sunnyn tekniikka, ja myös ilmeisesti Sunnyn tehostettu hammastanko? Ohjaustehostin toimii ihan ok, mutta tuon väljän takia tuntuu tosi löysältä.

Saisko tuon korjattua vaihtamalla Sunnyn ristinivelen, vai meneekö koko rattiakseli vaihtoon? Nissanit vähän vieraampia vielä itelle, niin en oo ihan varma mitä palikkaa laittaa tuonne kiinni että sopii.   ::)

mies51

Tuskin tuohon osaa vastata muuta kuin: Täytyy laittaa hammastanko, ohjausakseli ja muut remppeet samaa kuin auton runko.

mies51

eepo

Lainaus käyttäjältä: CelicaFTW - lokakuu 30, 2022, 21:00:49
Hei, tuli tuommoinen Ga16 swapattu N12 Nissani hommattua ja olen ohjauksen väljyyttä selvitellyt.
Elikkä selvästi väljä on ristinivelessä, jossa näyttäisi rattiakseli ja hammastangon kiinnikkeet olevan erikokoisia. Autoon tosiaan vaihdettu B12 Sunnyn tekniikka, ja myös ilmeisesti Sunnyn tehostettu hammastanko? Ohjaustehostin toimii ihan ok, mutta tuon väljän takia tuntuu tosi löysältä.

Saisko tuon korjattua vaihtamalla Sunnyn ristinivelen, vai meneekö koko rattiakseli vaihtoon? Nissanit vähän vieraampia vielä itelle, niin en oo ihan varma mitä palikkaa laittaa tuonne kiinni että sopii.   ::)
Kiristyykö ristinivel kunnolla siinä oleviin booreihin ja boorit ehjät ja olemassa? Vai mitä tarkoitit että kiinnikkeet erikokosia?
Joskus oon vaihtanu n13 sunnyyn tehostetun ohjauksen niin jouduin vaihtaan myös ratti-akselin kun muistaakseni tehostamattoman ratti-akseli olis ollu väärän mittanen.