Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

T30 X-Trailin mukiteline jumissa

Aloittaja Kira, tammikuu 30, 2022, 20:01:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kira

Takapenkin keskellä olevassa käsinojassa on ulosvedettävä mukiteline, joka ei tule ulos. Oon miettinyt, että onkohan siellä sisällä jotain ylimääräistä, joka pistää hanttiin, vai mistä panttaa. Onko täällä jollain kokemusta tai ideoita, miten sen saisi kiskottua ulos hajottamatta mitään? Valokuva ulos vedetystä telineestä kelpaisi myös. Jospa siitä saisi jotain osviittaa operaatioon  :)

JRR

kaskaipappa

Jotkut mukitelineet ,joissain autoissa tulevat itsekseen ulos, liekö tuossa sellainen. Siis painetaan hiukan sisäänpäin niin teline työntyy ulos, ja sit tungetan se takaisin toivoen että pysyy siellä eikä ponnase takaisin . Siis kokeile painaa sitä sisään päin voi tulla uloskin.

Kira

Sattuneista syistä en tiedä miltä se näyttää. Se aukeaa penkin keskellä olevan käsinojan etuosasta, ja sen alareunassa on kolo josta se vedetään ulos. Koko käsinojan etureuna siis tulee ulos, ja siellä on paikka kahdelle mukille.

kaskaipappa

kokeile painaasitä sisäänpäin, jos siinä on joku lukitus niin ponnaa itsekseen ulos, muutoin vain vedät ulos.Eikö ole käyttöohjekirjaa, siellä voisi olla ihan tuosta vinkkiäkin.

Kira

Teline ei painamalla liiku milliäkään sisäänpäin ja siinä on selkeä kolo, josta sitä on tarkoitus vetää ulospäin. Se liikkuu noin sentin verran ulos ja sitten joku pistää hanttiin.
Käyttöohjekirjaa en jaksanut alkaa pakkasessa tavaamaan, mutta toki se on telineenkin osalta luettu. Muuten tuskin olisin telineestä edes tietoinen.

Olisiko jollain moinen vaikkapa omassa autossaan, ja ihan oikeasti osaisi auttaa?

kaskaipappa

kait sen ohjekirjan voi sisällekin ottaa, voi sitten lämpösessä tutkia, jos kerta lukutaito on tavaamisen tasolla.

Kebab

Lainaus käyttäjältä: kaskaipappa - helmikuu 05, 2022, 10:31:20
kait sen ohjekirjan voi sisällekin ottaa, voi sitten lämpösessä tutkia, jos kerta lukutaito on tavaamisen tasolla.
Pappa voisi hakea lukulasinsa ja tavata tavu kerrallaan aloittajan viestit. Hän on jo kokeillut VETÄÄ mukitelinettä ulos. Ohjekirjassakin neuvotaan VETÄMÄÄN mukitelinettä, ei työntämään. Jos papalla ei ole tietoa niin voi olla vaiti.

Aloittajalle... Auttaisiko jos nyrkillä paukuttelisi konsolin kylkeen samalla kun telinettä vetää?

kaskaipappa

Lainaus käyttäjältä: Kebab - helmikuu 05, 2022, 12:23:59
Lainaus käyttäjältä: kaskaipappa - helmikuu 05, 2022, 10:31:20
Pappa voisi hakea lukulasinsa ja tavata tavu kerrallaan aloittajan viestit. Hän on jo kokeillut VETÄÄ mukitelinettä ulos. Ohjekirjassakin neuvotaan VETÄMÄÄN mukitelinettä, ei työntämään. Jos papalla ei ole tietoa niin voi olla vaiti.

Aloittajalle... Auttaisiko jos nyrkillä paukuttelisi konsolin kylkeen samalla kun telinettä vetää?
Kyllä minäkin kerroin että vedä se ulos, mutta ehdotin että lukituskin saattaa olla joka aukeaa painamalla sisään. Mut siispä vetämään vaan ja nyrkkiä telineeseen, se voi olla vain uutuuttaan jäykkä. Miksi et muuten heti neuvonut kysyjää vasta sitten kommentoit kun minä pari viestiä laitoin.

Kira

Pappa tosiaan voisi mennä toiseen ketjuun trollaamaan. Sulla ei selvästikään ole mitään sanottavaa itse aiheeseen. Ja mitä tulee kirjan lukemiseen sisällä. Mitä sen lukeminen olisi hyödyttänyt, kun mukitelineen selvästi pitäisi tulla ulos vetämällä, muttei tule. Ja ehkäpä Kebab ei roiku tällä palstalla 24/7 ja vastasi, kun huomasi ketjun.

kaskaipappa

Se nyt vaan sitten pitää vetää ulos, jotain sinne saattanut mennä väliin, jos vaikka pökkästy mukineen päivineen sisään. Anteeksi nyt kauheesti kun yleenä vastasin.

Kira

Mitä ilmeisimmin mä en ole keskustelijoista se, joka tarvii tavuviivat. Jo alkuperäisessä julkaisussa kerron, etten halua hajottaa mitään. Väkivalta siis ei ole ratkaisu ennen kuin olen varma, etten hajota mitään.

Mukavaa päivänjatkoa, pappa.

kaskaipappa

Samoin sinulle, harmi ettei neuvoni ollet avuksi.

Kira

Kebab, iso kiitos! Yksi oikein ajoitettu nyrkinisku avasi telineen, ja nyt se tulee vaivatta ulos 😊 Sopii vain miettiä, miksen moista itse tajunnut kokeilla 🙈

kaskaipappa

Hieno juttu että sait avun, vastaisuudessakin kun tulee jokin ongelma niin iske nyrkillä.