Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

qashqain sivuikkuna

Aloittaja ahokas, heinäkuu 31, 2021, 13:26:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ahokas

Moi.. qashqain - 13 sivuikkuna ei toimi.. piuhat oikosulussa.. en löydä ikkunannostimelle omaa sulaketta.. onko tietoa. kiitän vastauksesta..
ratkaisu löytyl.. molemmat kytkimet rikki.. piuhat oli hangannut oikosulkuun ja rikkonut kytkimet..