Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

X-trail 2009 ajovalon polttimon vaihto

Aloittaja repem, helmikuu 12, 2021, 13:09:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

repem

X-trail 2009 2.5 bensa.
Kuskin puoleisen ajovalopolttimon vaihto, riittääkö, että irroitetaan ilmanottoaukon muoviosat, ja vaihdetaan polttimo ilman umpion irroitusta?
Vai pitääkö umpio irroittaa?

Kebab

Mitäs se perinteinen auton käyttöohjekirja asiasta mainitsee?