Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primeera w12 farkku 2007 ikkuna ei toimi

Aloittaja PELIKORTTI999, helmikuu 08, 2021, 20:22:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PELIKORTTI999

Pelkääjän puolen ikkuna ei toimi napista kun painaa aukeaa muutaman sentin eikä nouse enää ylös moottoria kun koputti ja nappia samaan aikaan niin nousi ylös missä voisi olla vika

mertsi1


mies51

Hapettumaa avauskatkaisijassa ja johtoliittimissä. Pakkasella myös jäätyminen ikkunan johteissa ja tiivisteissä lisää avausmoottorin voimantarvetta.

PELIKORTTI999

Pelkäävän puolen ikkuna ei aukea kummastakaan napista ei kuskin ovesta eikä pelkääjän puolen napista eli voi olla moottori jos moottori rikki niin pystyykö pelkästäätään sen vaihtamaan  jos tilaa romikselta