Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan x-trail jakoketju ääni

Aloittaja Petemi, heinäkuu 14, 2020, 19:50:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petemi

X-trail 2.0 bensa 2004. Kylmäkäynnistyksessä pitää oudon parin sekunnin rallaavan äänen. Tätä ei kuulu lämpimänä. Voisiko liittyä jakoketjuun?

Jakopää

Juu, ketjusta se ääni taitaa lähteä. Mutta ei siinä välttämättä mitään vikaa ole.

mertsi1

Ei vielä ole viaksi asti venynyt...

Mies

Välillä myös indikoi , että olisi uusien öljyjen aika.

Kyllä ne hyvä ois vaihtaa max kymppitonnin välein, sanokoot huoltosuositukset mitä tahansa.

Etenkin jos pieni öljytilavuus.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)