Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

A12(A10) moottorin huohotus, kansi, ryyppyvaijeri, k-tön sytytys

Aloittaja Led Otsavalo, heinäkuu 02, 2020, 13:00:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Led Otsavalo

Elektronisen sytytyksem hyvä puoli oli sekin, että television häiriöt poistuivat - aikaisemmin en paljon voinut käyttää konetta pihalla.

Lainaus käyttäjältä: cedricfan - heinäkuu 29, 2020, 12:05:32
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/tuning/jaahdyttimen-tuulettimet/sovitin-tuulettimen-termostaattia
nturille-2000030640

Tuohon kierteeseen saa helpommin termostaattikytkimiä eri lämpötiloilla.

Siis tuollainen osa alavesiletkuun ja siihen ostetaan sitten kytkinosa, esim. 80 asteelle tai vielä alemmalle.

Led Otsavalo

Lainaus käyttäjältä: cedricfan - heinäkuu 29, 2020, 12:05:32
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/tuning/jaahdyttimen-tuulettimet/sovitin-tuulettimen-termostaattia
nturille-2000030640

Tuohon kierteeseen saa helpommin termostaattikytkimiä eri lämpötiloilla.

Biltema ehdottaa tähän omia 92 ja 95 asteen antureita eli ei mitään parannusta Datsunin omaan anturiin, ellei sitten jostain muualta saa anturia alemmalle lämpötilalle.

Jylppy

#63
Lainaus käyttäjältä: Led Otsavalo - heinäkuu 29, 2020, 13:45:53
Biltema ehdottaa tähän omia 92 ja 95 asteen antureita eli ei mitään parannusta Datsunin omaan anturiin, ellei sitten jostain muualta saa anturia alemmalle lämpötilalle.

No tuolla M22x1,5mm kierteellä noita antureita paremmin löytyykin, esim:

https://www.adita.fi/tuote/7901-94332/anturi-vapaatuul-m22-2-nap-85-80-c-2x6-3-liitin

ANTURI VAPAATUUL. M22 2-NAP 85-80 °C 2X6,3-LIITIN
2x6.3mm liitin, 85-80°C
Mitat: M22x1.5

Tai eri lämpöarvoilla:

https://www.tarvikemotti.com/https:/www.tarvikemotti.com/kauppa/flektin-anturi-22x15mm-kierre-sulkeutuva/
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Led Otsavalo

#64
Alin lämpötila kytkeytymiselle on ekan firman kytkimellä 80 ast ja toisen firman tuotteilla (tarvikemotti) näköjään 82 ast ja kytkeytyy pois 67:ssä asteessa. Vaatii releen eli flekti kytkeytyy releen kautta. Hieno homma!

Led Otsavalo

#65
Ei tuo uuden kytkimen asennus olekaan mikään "bolt on"-homma, alavesiletku 28mm putkelle, uusi osa 38mm putkelle.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/tuning/jaahdyttimen-tuulettimet/sovitin-tuulettimen-termostaattia

Tämä on jo lähellä
https://m.motonet.fi/fi/tuote/492162/Anturiliitin-30mm-letkuun
Kytkimen kierteiden mittoja ei ole tässä.
Löytyihän Biltemastakin
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/sahkojarjestelma/mittarit/vesilampomittarin-anturin-sovitin-2000030639

Vaatii sitten erilaisen anturin..
Löytyi anturikin, mutta hintavampi
https://www.tarvikemotti.com/https:/www.tarvikemotti.com/kauppa/flektin-anturi-3-8npt-kierre-sulkeutuva/