Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nänni mankan kytkentä

Aloittaja Samil696, kesäkuu 12, 2020, 17:36:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samil696

100a pitäs radio kytkeä mutta ei oo mitään tietoa mikä piuha tulee mihinkin
Löytyykö täältä radio experttiä?
Ja mulla ei siis oo tuohon johtosarjaa vaan ihan abikoilla kytken

how to make an image a png

shamrock

Ihan vaan villi veikkaus, josta varmistuisi jos tuon avaa ja vähän kattelee piirilevyä. Vasemmalla kaks napaa. eli plus ja miinus. Se kumpi n kumpi, selvinnee piirilevyltä. Oikealla kolme napaa, siinä ois lähdöt. Yhteinen maa, se olis tuo alin. yläpuolella vasen ja oikea kanava. Mutta kuten sanottu, ei mitään tietoa. Mä avaisin kannet ja kattelisin vähän sitä piirilevyä. Varsinkin nuo maadoitukset on helppo tunnistaa, Noila tehoilla tuo tuskin on mikään kelluva vahvistin, eli kaiuttimienkin maa on oikeasti maissa.

Samil696

Kiitos pitääpä Kohta avata ja kurkata

Mies

Lainaus käyttäjältä: shamrock - kesäkuu 12, 2020, 17:54:29
Ihan vaan villi veikkaus, josta varmistuisi jos tuon avaa ja vähän kattelee piirilevyä. Vasemmalla kaks napaa. eli plus ja miinus. Se kumpi n kumpi, selvinnee piirilevyltä. Oikealla kolme napaa, siinä ois lähdöt. Yhteinen maa, se olis tuo alin. yläpuolella vasen ja oikea kanava. Mutta kuten sanottu, ei mitään tietoa. Mä avaisin kannet ja kattelisin vähän sitä piirilevyä. Varsinkin nuo maadoitukset on helppo tunnistaa, Noila tehoilla tuo tuskin on mikään kelluva vahvistin, eli kaiuttimienkin maa on oikeasti maissa.

Veikkaukset osu ihan oikein, ja joo mankka auki että varmistuu.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

nabco

Monasti nuo wanhat on mono soittimia ja kailottimelle menee vain kaksi johtoa. plus napa linkittyy varmaanki tuolle sulakkeelle ja maadotuksen voi laittaa jos ei muuta keksi niin vaikka runkoon pultin alle
"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65

Samil696

Lainaus käyttäjältä: shamrock - kesäkuu 12, 2020, 17:54:29

Näinhän se oli mutta vas puoleisesta ei tullut mitään signaalia, eipä tuolla väliä olekkaan kun ei ole kun 1 kaiutin paikka