Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Foorumin teemat rikki?

Aloittaja mcgangsta, joulukuu 25, 2019, 11:17:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mcgangsta

Onkohan Foorumin teemat menneet rikki jossain siirrossa? Itsellä ainakin osa ikoneista sanoo not foundia ja ulkoasu on ihan mahdottoman epäselvä, varsinkin puhelimella katsottuna. (ei skaalaudu ruudulle oikein, joku css tiedosto puuttuu?)

Testailin joku päivä manuaalisesti vaihtaa teemaa osoiteriville pakotettuna ja osa toimii buenosti, mutta sitten tämä mikä on itsellä käytössä on rikki.

En löytänyt valikoista kohtaa mistä tuon teeman sai vaihdettua pysyvästi, kai se siellä jossain on, vai onko mahdollisuus kadonnut?

:o
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

Perso

Juu, kieltämättä puhelimella käyttö on menny sekavaksi... 😑
Aina sattuu, tottunee...
Datsuneita vuodesta 1994...
Nyt menossa mukana monenlaista koupee kutosella ja ilman...

cedricfan

#2
Ihan samalla tapaa toimii kuin ennen.
Huawei / Android
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mikan

Millä puhelimella te käytätte?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

mcgangsta

#4
Ei oo puhelimella merkitystä, kun sama on ihan pc:lläkin, joskin silloin ei ole skaalausongelmaa.

En nyt muista, mikä tuon teeman nimi on, mutta niitä pystyy testaamaan kun laittaa index.php?theme=1 (tai 2, 3 jne).

Tuo ygösteema toimii, mutta sitten rupeaa hajoilemaan pahemman kerran muilla teemoilla. Hauskinta tietysti, että tuo toimiva teema ei sitten jää käyttöön ja seuraavalla kerralla on ihan yhtä rikki.

Edit: no nyt pääsin teemavalikkoon... Default teema on ainoa toimiva itselläni... Käytössä toki olisi tuo core, jos se toimisi.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

mortica

Huomasin saman. Aiemmin mulla oli käytössä eri teema kuin foorumin oletusteema ja se toimi hyvin sekä pc:llä että puhelimella, nyt tätä teemaa ei ole valittavissa profiilin kautta ollenkaan. Tämä olisi webbimasterin hommia, mä en uskalla enkä osaa tehdä asialle mitään. Miikka?
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: mortica - joulukuu 28, 2019, 22:28:28
Huomasin saman. Aiemmin mulla oli käytössä eri teema kuin foorumin oletusteema ja se toimi hyvin sekä pc:llä että puhelimella, nyt tätä teemaa ei ole valittavissa profiilin kautta ollenkaan. Tämä olisi webbimasterin hommia, mä en uskalla enkä osaa tehdä asialle mitään. Miikka?

Nyt on tehty taikatemppuja, kun ulkoasu on korjaantunut :-)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

Miikka

Joo, korjasin palvelimen vaihon jälkeen teemakansion mutta se ei korjaantunutkaan kuin oletusteemaan, korjattu siis muihinkin nyt.
ison C:n ja pikku V:n [b]huoltopäälikkö[/b]
Nissan Patrol 160 T Super Roof
Datsun 100A*rojekti 1.4T*
Datsun 100A@140A
R20&K11

[u]Datmönkijä 150AY[/u]