Kirjoittaja Aihe: Uusi kaukosäädinavain Primera P12 '07  (Luettu 209 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jim_Babwe

• Aloittelija
  • *
Uusi kaukosäädinavain Primera P12 '07
« : Syyskuu 20, 2019, 20:39:44 »
Tervis,

onkos kukaan kokeillut tilata vapaakaupasta avaimia? 34e hinta houkuttaa (hölmöä?)
https://www.vapaakauppa.net/nissan-kaukolukitusavain-2-nappia-2003.html

Näyttäis olevan kelvollinen? Saako tuon blankon avaimen ohjelmoitua virtalukkomenetelmällä ihan itse vai tarviiko tuo jotain muuta kikkaa? Jyrsinnän luulen saavani joltain paikalliselta suutarilta.. hinta alkaa olla riittävän huokea, vaikka verojenkin kanssa. Merkkiliikkessä sanoivat itse ohjelmoivan myös virtalukon kautta, joten ainakin yhden työtunnin sais säästettyä itsetehtynä. Toki tuo aihiokin on halpa, jos sitten on toimiva.

Sivusto tarjoaa myös kolmea eri ajonestoa: ID60, ID40 PCF7946 ja ID40 PCF7936. Mitähän nämä tarkoittaa ja miten varmistua omasta ajonestosta? Oma avain auki ja kurkistus?

Mielipiteitä?
Nykyiset
Primera P12 '07 sedan sekä wagon.
Entiset
Sunny *2, '88 & '91

Poissa mies51

• Foorumin käyttäjä
  • **
Vs: Uusi kaukosäädinavain Primera P12 '07
« Vastaus #1 : Syyskuu 20, 2019, 22:02:59 »
Jostain ebay nettikaupasta tilasin aikanaan Almera N16 avaimen kuoria ja painonappeja sekä avainaihioita. Yritin samalla saada myös kaverin myynnissä olevaan Bemariin. Bemarin avaimen kaukosäädön sain aukaisemaan ja lukitsemaan ovet. Sitten lukkoliikkeessä jyrsivät avaimen. Valittavan avainaihion olevan epätarkka mitoiltaan. Alkoi avata lukot, muttei startannut. En tiedä, puuttuiko toimituksesta ajonestosiru vai olisiko tarvinnut ohjelmoinnin autoihin erikoistuneessa lukkoliikkeessä. Siihen vaivaan nähden olisi kannattanut ostaa lukkoliikkeestä täydellinen avain.
Almeran kuoret ja painonapit OK.