Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Äänieriste

Aloittaja JiiTee, huhtikuu 19, 2017, 21:04:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JiiTee

Ostin äskettäin Qashqain vm.2011, siinä ei ollut äänieristettä konepellissä. Onkohan se ollut alunperin, kun näyttää siinä olevan jotain kiinnikkeitä kuin olisi ollut.

mcgangsta

Kurkkasin tuossa työmaalle tullessa, niin itselläni se ainakin on paikallaan. Luulisi olevan ihan vakiokamaa, aika huono kohta säästää jos jätetään laittamatta... :) Mutta monessa autossa olen törmännyt siihen, että tahtovat hapertua - ehkä entinen omistaja on repinyt sen pois kun on ruvennut repsottamaan :)

Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

JiiTee

Niin minäkin arvelen, että entinen omistaja on jostain syystä nakannut pois. Konepellissä on kaksi pellin liparetta takaosassa ilmesesti liittyvät eristeen kiinnitykseen. Miten lie muuten kiinnitys jollain muovinastoilla?

mcgangsta

Juu se eriste on siinä takana, tai alhaalla konepellin ollessa pystyssä :-)

Näytti olevan muoviniiteillä kiinni jos oikein muistan - ja niin oli vanhassa ranskattaressakin...

Ohimennen kuukletin, ebaystä ainakin löytyi, mutta aika kallis eristeeksi :-)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

mcgangsta

Kysäisin kaverilta Autokeskuksen marmorihintaa, satasen kieppeillä  8)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

JiiTee

Aikas on kallis moiseksi eristekappaleeksi. Ei kait vaan ole niin, että se eriste olisi vaan dieselissä?. Minulla on tämä 1,6 bensa ja kun tarkemmin katselee, niin näyttää kyllä ettei siinä olisi sitä koskaan ollutkaan. Ei näy mitään jälkiä.

mcgangsta

Siitä en tiedä... Kyllä mulla muissa merkeissä on aina eristeet ollunna kuitenkin :-)

Mutta voihan sen itsekin "vaimentaa" edullisemmin varmaan :-)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

mies51

Biltemasta löytyy äänieristyslevyjä.

mikes

Vain dieselis ja automaateissa on luksusta myös! ;D