Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Micra k10 -88 jakajan alipainesäädin

Aloittaja Remymartin, tammikuu 08, 2017, 20:19:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Remymartin

Mistä sais hankittua virranjakajaan uuden alipainesäätimen,auto rekisteröity 04/88!
Mistä saa selville auton valmistusvuoden..?

mies51

Jos ei merkkiliikkeestä saa, niin voi olla vaikeaa saada uutta. Käytettyjä sitten hajottamolta. Mutta ootko testannu, että säädin on rikki eli ei käännä sitä levyä, jossa katkojan kärjet ovat kiinni. Irroita letku toisesta päästä ja jätä kiinni alipainesäätimen puoleinen pää. Avaa virranjakajan kansi. Katso kääntyykö levy, kun imet letkusta. Imettyäsi, pane kieli letkun päähän. Pysyykö paine letkussa? Ehjässä pysyy.

Remymartin

Ei pidä painetta. Olen purkanut itse säätimen ja useita hajottamolta haettuja ja kaikissa tuoikäisissä sisällä oleva kalvo on "pitsiä".
Olen muutaman korjannut sikamassalla...toimii hetkenaikaa mutta ei pitkään...

eetu

Noita alipaine säätimiä on sitten kahta eri versiota,     Purkaamolla oli 10kpl Microja ja viimisessä oli samallainen jakaja kuin tädin autossa
Auto oli vuosimallia -89 ja 1.2l moottorilla. tuo oli muutenkin omituinen kapine kun jakohihnakin oli lyhyempi kuin mitä liikkeissä väitettiin.. oliko nyt 96hampainen ja oli vaikea löytää :o
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00