Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

p11 abs

Aloittaja poke82, joulukuu 20, 2016, 19:26:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

poke82

moi ajattelin täältä kysäistä neuvoa tuon abs merkkivalon suhteen kun se on päättänyt ruveta palamaan silloin tällöin.
tuossa narun jatkona käytin ja vika koodiksi antoi tälläisen 61 ABS motor relay[abnormal]
anturat on mitattu ja ne antoi vastusta ja vastus muuttui kun rattaita pyöritteli joten luulisi että ne on kunnossa.
Tuo abs ohjain yksikön(käytetty) sain tänään vaihdettua mutta sama vika jatkuu
mieleeni juolahti voisiko se olla tuo käytetty ohjain yksikkö joka on paskana vieläkin? :o
vai voiko nuo etu jarru palat vaikuttaa kun ne on aika loppu(en kyllä itse usko)

Hämppy

Väljä pyöränlaakerikin voisi sytyttää abs valon.

datsunpower

Lainaus käyttäjältä: poke82 - joulukuu 20, 2016, 19:26:44
moi ajattelin täältä kysäistä neuvoa tuon abs merkkivalon suhteen kun se on päättänyt ruveta palamaan silloin tällöin.
tuossa narun jatkona käytin ja vika koodiksi antoi tälläisen 61 ABS motor relay[abnormal]
anturat on mitattu ja ne antoi vastusta ja vastus muuttui kun rattaita pyöritteli joten luulisi että ne on kunnossa.
Tuo abs ohjain yksikön(käytetty) sain tänään vaihdettua mutta sama vika jatkuu
mieleeni juolahti voisiko se olla tuo käytetty ohjain yksikkö joka on paskana vieläkin?
:o
vai voiko nuo etu jarru palat vaikuttaa kun ne on aika loppu(en kyllä itse usko)

Miksi vaihdoit ohjausyksikön jos vikakoodi osoittaa vikaa ABS pumpun (tai tarkemmin sen releen) suuntaan...?
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

poke82

minä ymmärsin etttä se rele on tuossa pumpussa/oh yksikössä  sisään rakennettu

Totenkopf

Lainaus käyttäjältä: Hämppy - joulukuu 20, 2016, 22:23:19
Väljä pyöränlaakerikin voisi sytyttää abs valon.

Niinhän se voisi, mutta kun on annettu ensimmäisessä viestissä vikakoodi, niin ei kannata lähteä perse edellä puuhun.

Ohessa korjauskäsikirjan antamat ohjeet vikakoodin 61 selvittämiseksi.

-14 Juke 1.6 DIG-T
-88 VAZ 21013 (kesäauto)
-88 VAZ 2104 (projekti)
-90 VAZ 21051 (projekti)