Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

primera p11 144 airbag valo palaa

Aloittaja datsunratsun, maaliskuu 15, 2016, 14:24:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

datsunratsun

Elikkästä airbag valo palaa aina miten sattuu ja välistä ei. Välistä saattaa olla et pitkään aikaa pala ollenkaan ja sit yhtääkkiä alkaa palamaan. Useimmiten lämpinä alkaa oireileen useasti ja pakkasilla ei mitään välttämättä. Olen kuullu ja lukenu et johtuis nuista mittaristo kylmäjuotoksista. Vikatesteistä ei mitään saatu ulos. Auto on vuosimallia 2000 ja 1.8. Jos jollaki on tietoa mistä kylmäjuotokset löytyy ja purkuohjeita mittaristolle niin sais pian aikaa viellä kasaan

Ugh olen taas jälleen puhunu

Alppuu

Voihan se olla nopeusanturikin.. ja kyllä vian päälläollessa pitäisi koodinkin löytyä.

When this baby hits 88 miles per hour, you're gonna see some serious shit. - Nissan Almera 1.4

datsunratsun

ei vain löytyny ku pörhöllö käytettiin consultin nokassa ja luulis sen siellä saaavan ulos mutta ihan tuloksetta. mittaristoa se epäili vahvasti et siellä on vikaa ja aika monella lukemien perusteella se vika on nimenomaan sieltä löytyny. kuulemma tyyppivika tämän ikäluokan primeroissa

JJM

Lähetä vekatronicsille, kylmäjuotosvika on.

datsunratsun

Tässö menossa käyhmään yhen tutun tykönä korjauttamaan mittaria :) itse epäilen kans sitä kylmäjuotos vikaa

datsunratsun

Kyllä sielt löyty kontakti vikkaa niistä juotoksista. Saas nähä nyt toimiiko :D

kurttu

Mulla sama vika, airbag-valo palaa useimmiten lämpimillä kosteilla keleillä. Olen ratkaissut ongelman viemällä auton katsastukseen aina kuivana päivänä.
Kerran erehdyin varaamaan ajan etukäteen ja juuri silloin valo paloi. Noh, vein jälkitarkastukseen kuivana päivänä ja sain toisetkin munkkikahvit ilmaiseksi.