Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera p11 iskunvaimennin

Aloittaja Nikoz123, marraskuu 07, 2015, 12:03:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nikoz123

Mistähän vois kuuluu johtuu semmonen hakkaava klok,klok,klok ääno vasemmasta iskunvaimentimesta ku perää pumppaa puskurista kovaa alaspäin? Kuulostaa myös hieman lotisevalta ääneltä

140ypower

Ei muuta kun rengasta pois niin näkee varmaan vika paikan. Ja ravistelee käsin tolppaa ym paikkoja niin näkee missä löysää
Datsun b110
Datsun b210
Datsun b310 eko -80
Datsun 521 j13 -69 x3
Datsun 520 L18
Datsun 510 x3
Datsun 910 SSS ht

StanLaurel

Iskarin yläpään kiinnikkeen kumi hajonnut.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321