Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P12 moottorivika

Aloittaja MaT, lokakuu 20, 2015, 08:09:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MaT

Kyseessä P12 vm.2004,ajettu vajaa 200 000 farkku ja öljy maistuu. Eilen vauhdista alkoi tuntumaan pientä nykimistä jonka jälkeen aina kun kierrokset menee alle 2000 täristää aika reilusti ja tuntuu, että ei kävisi kaikilla. Myös moottorin vikavalo syttyi. Ajamalla kuitenkin vielä pääsin kotia (noin 15km). Myös valot temppuilee, kuten esim. vilkkuvalo saattaa ajon aikana syttyä. Tietääkö joku mikä vikana? Sattuisko joku myös tietää koillis-itä-Helsingin alueelta edullista korjaamoa kun ei viittis ihan hirveän kauas tolla enää ajaa.

PS. Auto olisi myös myynnissä (v**utusmittari tapissa)

Jylppy

Ilmeisesti 1.8 bensakoneella?

Onko takavaloihin tehty lisämaadoitus?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

MaT

Joo 1.8 bensakone. Ja ei ole ainakaan minun toimesta tehty lisämaadoitusta...? Mulla ollut siis vuoden tuo auto.

Whee

#3
-

MaT

Pitääpä illasta kokeilla käyttää tuota maf antuirin liitintiä irti ja kokeilla tapahtuuko mitään.

Jylppy

Tee se lisämaadoitus takavaloihin.

Tuolta näkee osviittaa (vaatii rekisteröitymisen foorumille):

http://www.npoc.co.uk/forum/insufficient_permission.asp?SID=11192087165f2da228e6128f573b13359375
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

MaT

Pitää seki yrittää saada aikaiseksi

MaT

Niinhän siinä sitten kävi, että kolmos sylinteri on pimeenä. Puristuksia löyty melkein kolme baria :D Muissa vajaa 13 baria. Jos jollakin tarvetta moiselle konevikaiselle nissanilla niin täältä saisi kohtuu hintaan :D