Kirjoittaja Aihe: 100A:n kaasutin  (Luettu 148 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Osmo_

  • Aloittelija
  • *
  • Viestejä: 7
100A:n kaasutin
« : Helmikuu 15, 2020, 13:12:13 »
Morjesta kaikille!
Tuo oma 100A kaipaisi ehkä pientä tehonlisäystä keskikierroksille. Mulla on tiedoasa A14 -koneen kaasari, DCG-306, minkä asennusta ajattelin. Toisaalla väittivät, että vaihto menee hukkaan A10:n kanavien sekä imu- ja pakosarjojen kanssa. Mutta, meneekö rahat ja turha työ hukkaan jos vaihtaa? Ja vaaditaanko jotain muutakin kaasarin vaihdon yhteydessä (suuttimet, siirtopumppu yms)?

Poissa nabco

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 573
  • DATSUN - KESTÄÄ
Vs: 100A:n kaasutin
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2020, 10:14:02 »
Ei mene hukkaan tuo vaihtotyö, tuo jopa pientä piristystä. Käytä a14 kaasuttimen bakeliitti levyä kaasarin alla, sähkösolenoidista kannattaa vaikka se neula ottaa pois sisältä, imuvaijeri taisi tulla eri kautta. Lopuksi sitten perussäädöt
"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65