Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

almera kuluttaa liikaa bensaa..

Aloittaja almeraukko, lokakuu 02, 2014, 11:25:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

almeraukko

osaisko kukaan sanoa että mikähä on vikana,kun tuo oma nissani alkanu kuluttamaan bensaa aivan liikaa,ja samalla kiihtyykin tosi laiskasti??   auto siis almera 1997,1.6 bensakone.

lambada on vaihdettu,mutta ei vaikuttanu asiaan.. :D haluaako joku muuten ostaa,tää on myynnissäkin ;D

AkiH

Paljonko on paljon ja millaista ajoa?
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

almeraukko

12 litraa satasella,eli ei kai se noin paljoa voi kulutus nousta? kun ennen meni hyvin 7 pintaan 100 km. polttoaine suodatin tukossa? voisko se vaikuttaa ;D

Alppu

Onko mitattu tankatessa tyhjästä täyteen tankkiin?

Onko autoon tehty jotain remppaa ennen kulutuksen nousua?

Laahaako jarrut?

----------------------------------------

-edit-

Mikset voinut jatkaa vanhaan ketjuun?

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1410683065

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

almeraukko

en jatkanu vanhaan ketjuun,siitä tarvi numero tehä,vai haittaako se yleisesti täällä juttelua muka jos niin tekkee!!

ja sit viimein jos asiaan..eli jarrut ei laahaa,kun vasta ne rempattu,eikä muutenkaa ole mottorille mitään tehty,että aivan vasta alkanutkin kulutus nousemaan..olis kiva tietää että mikä sen aiheuttaa

Whee

-

janimy

almeraukko

lisäksi kun ajaa mottorin kuumaksi,ja antaa auton olla tyhjäkäynnillä niin pakokaasu haisee ihan palaneelta hiileltä..voisko katti olla loppu? :P

Alppu

Onko kyseessä automaatti, kuten vanhassa ketjussa kerroit?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

Lainaalisäksi kun ajaa mottorin kuumaksi,ja antaa auton olla tyhjäkäynnillä niin pakokaasu haisee ihan palaneelta hiileltä..voisko katti olla loppu? :P

Se selviää päästömittauksessa.

Cedricisti

Päästömittaus, kuten aiemmin ehdotettiin.

Ajankohtainen aihe, mulla oli pakoputken haitari rikki ykköslohkolta josta veti ilmaa katin takana olevalle kakkoslambdalle, se sorki ohjauksen niin pahasti, että kakkoslohkon päästöt meni kanssa sekaisin, vikakoodia sytytteli vähän väliä ja antoi molemmille puolille eri koodit (P0430 & P1176), haitariosan vaihdolla toimintaäde kasvoi melkein 10%.

Alppu

LainaaPäästömittaus, kuten aiemmin ehdotettiin.

Ajankohtainen aihe, mulla oli pakoputken haitari rikki ykköslohkolta josta veti ilmaa katin takana olevalle kakkoslambdalle, se sorki ohjauksen niin pahasti, että kakkoslohkon päästöt meni kanssa sekaisin, vikakoodia sytytteli vähän väliä ja antoi molemmille puolille eri koodit (P0430 & P1176), haitariosan vaihdolla toimintaäde kasvoi melkein 10%.

Nyt en ihan ymmärtänyt... mistä autosta oli kyse?

Ykköslohko? Kakkoslohko?

Kakkoslambda sotki? Itse käsittänyt, että se vaan mittaa, ei säädä mitään...

Toimintasäde?

Cedricisti

Lainaa
LainaaPäästömittaus, kuten aiemmin ehdotettiin.

Nyt en ihan ymmärtänyt... mistä autosta oli kyse?
Ykköslohko? Kakkoslohko?
Kakkoslambda sotki? Itse käsittänyt, että se vaan mittaa, ei säädä mitään...
Toimintasäde?

Audi
V8 kone, jos sanon bank1 tai bank2, saan vielä useamman kysymyksen.
Sama, olin väärässä.
Matka jonka voi ajaa tankkaamatta..