Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

primera p10 1995 polttoaine täyttöputki

Aloittaja goba, heinäkuu 17, 2014, 22:31:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

goba

Milläköhän kyseinen härpäke on kiinni ylhäältä, siinä bensaluukussa? Tänään tuli tankatessa kaikki bensat lorinalla ulos, ja rupesin kattomaan tuota putkea niin oli aivan ruosteessa siitä yläosasta ja hapertui kokonaan poikki.. Nyt puuttuu tuota putkea semmoset 15cm siitä yläpäästä.. Niin mitenkä se on kiini siitä ylhäältä, kun alhaalta on parilla pultilla ja ylhäällä ei näy mitään, onko hitsattu? Ja mimmonen homma on vaihtaa?? Auto siis primera 1.6i 95.

NNisti

Ei omassa p11:ssä muistaakseni ollut täyttöputki muuten kuin että se putken korkkipää törkättiin kumitötsän läpi sinne peltikannen alle ja alhaalla ne pari pulttia.
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

datsunpower

Olikohan se sieltä yläpäästä niillä neljällä pultilla vielä kyljessä kiinni? Pultit näkyvät kun avaat sen "tankkausluukun".

Pakko sen on olla siellä jotenkin kun itse tein uuden täyttöputken öljyn/bensan kestävästä teräskierre vahvisteisesta kumiputkesta. 5cm jätin vanhaa putkea tankin päähän ja yläpäähän samanlainen tumppi, että sai klemmareilla kumiputken siihen väliin kiinni.

EDIT: Piti käydä ihan tarkistamasas, että mitenkä se oli... Höpön löpöt siellä mitään pultteja ollut.. Kumin läpi vaan niin kuin edellä jo sanottiin.
Sitä en nyt kyllä muista, että mitenkä olen saanut sen täyttöpään pysymään aloillaan tuon ei-minkään-muotoisen-letkun kanssa :P
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

goba

Pakko kysyä, että minkä kumin? Kun ei mulla siinä ylhäällä näy mitään kumia, vai tuleeko uuden putken mukana?

NNisti

Sellainen kuminen rengas pitäis olla siellä peltikannen alla sen reiän ja täyttöputken välissä joka pitää sitä putkea paikallaan ja vaimentaa kai tärinöitä yms.
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

Whee

-

goba

Ok. No kaipa se sielä sitten on, en vaan huomannut kun oli niin ruosteessa koko paska, että bensapistoolin pää näkyi kun katto siitä renkaan yläpuolelta:) :)