Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan primera jäähdytinneste?

Aloittaja Piku, heinäkuu 06, 2014, 00:48:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Piku

mitä jäähdytin nestettä tulisi laittaa nissan primeraan vm 2000.saman väristäkö kuin siellä on nyt?

Tsun-Tee

Se on jo aika hyvä nyrkkisääntö. Turvallisinta laittaa samanlaista.

Toki löytyyhän sitä sellaistakin nestettä mikä sopii molempien, ns. punaisten sekä vihreitten sekaan.

;)


NNisti

En tiedä mutta tuota vihreetä ei tunnu ainakaan täälläpäin enää löytyvän mistään vaan sen tilalla myydään sinistä jota kuulemma saa sekoittaa vihreään. Liian helppoahan se elämä jo tietysti on...
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

Tsun-Tee

juup, sininen ja vihreä menee kivasti.