Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Micra -08 vaihdelaatikko ääntää

Aloittaja Firecatti, kesäkuu 30, 2014, 20:40:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Firecatti

Eli Micra -08 1,5 Dci vaihdelaatikko vinkuu/ujeltaa.

Ääni kuuluu pelkästään vitosvaihteella ja kovenee kierrosluvun mukaan. Kytkin pohjassa ei kuulu mitään.

Lisäksi kun vaihtaa vaihdetta vitoselle, niin kuuluu rusahdus.

Mikähän mahtaa olla laatikosta hajalla??

Whee

#1
-

Firecatti

Juu, pitääpä alkaa kyselemään osien hintoja. Vaihtolaatikot on ainakin poskettoman hintasia purkaamoilla.

matti43

En tiedä, minkä hintaisia siellä on laatikot hajottamoilla. Katselin täällä
hintoja ja saatavuutta ja totesin, että 08:n,09:n ja 10 on laatikoita saatavilla vaikka kuinka monta. Täällä on vähän ajettuja laatikoita esimerkiksi: Micra 5D CR12DE moottoriseen
montakin 08:n ajettu 25610, 28150 ja 32960 kilometriä hintaan 720 euroa. Sitten on
yksi jolla ajettu 14920 kilometriä 785 euroa. Näistä jonkun voin tuoda kesäpäiville.
Korjaamalla et saa tähän hintaan, jos kunnolla korjataan.

Matti ruotsista.

matti43

#4
Enpä lukenut kunnolla tietoja autosta. Se olikin 1,5Dci moottorilla, eikä 1,2DE.
Semmoiseen on vain yksi tarjolla täällä ruottinmaalla. Se on mennyt 5460 kilometriä.
Moottorin tyyppi K9K. Hintapyynti on 7625 kruunua, elikkä 790 euroa.

Matti ruotsista.

wanharouva

Eikö tämä moottori ole Rellulta alunperin. Menisiköhän tähän laatikko jostain Cliosta tai Meganesta paikalleen?