Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Almera N15 Kilometrimittari ei pyöri

Aloittaja Tonza, heinäkuu 02, 2014, 21:11:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tonza

Moikka!

Nyt on Almera leimalla :D ja ajonautinto mitä mainioin kyydissä.

Mutta, huomasin tuossa tankilla käydessäni että kilometri eikä trip mittari pyöri. Mistä lähden ettimään vikaa? Sinäänsähän se ei minua haittaa mutta silti, muodonvuoksi haluan korjata  :)

Ja sitten, onko autossa valmiiksi taakse meneveille kaiutinpaikoille vedetty johdot? Yritin etsiä mutta tuloksetta.

P.S Pitäisi varmaan alottaa ja stickyttaa jokaiselle mallille oma topic niinkuin monissa muissa foorumeissa, ihan vain selkeyden vuoksi  ;)

JJM

Vaihdelaatikossa oleva anturi varmaan entinen. Saattaa putsaus auttaa. Tässä siis sähköinen anturi siellä vaihteiston päällä.

Taakse pitäis mennä valmiit johdot. Ne voi olla sen muovin alla, joka paljastuu kun kaataa penkit. Se muovi joka rajoittuu hattuhyllyn reunaan.

Tonza

Eli ei tarvitse purkaa koko vaihteistoa? Onko se missäpäin lootan päällä? Hienoa  ;D Selvä kiitos tästä, pitääpi kaivaa taas tänään.

JJM

Kyllä pitäis onnistua laatikon päältä mutta ahdasta voi olla. Sähköjohtoa kun seuraa niin löytää joko tuon tai pakkivalon anturin  ::)

Tonza

No roikuin tuossa koneen yllä mutta en tiedä minkänäköinen on kyseinen vempain  :(

Ja onkohan ne johdot siellä takana missä on ruskeat kaksnapaiset liittimet ne kaiuttimen johdot?

Avuton kun olen  ;D

Whee

-

Tonza

Kiitos tästä! Itse en löytänyt vaikka kuinka kauan googlea kaivoin

JJM

Lainaa

Ja onkohan ne johdot siellä takana missä on ruskeat kaksnapaiset liittimet ne kaiuttimen johdot?

Avuton kun olen  ;D

Joo kaksnapaisia pitäis olla 2kpl. Liittimien väristä en tiedä. Laittaa ämyrin kiinni ja koittaa  ::)