Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

350Z käynti ongelma

Aloittaja Gee, kesäkuu 22, 2014, 17:44:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Gee

Eli meikäläisen Zeta käy vaan neljällä, vikakoodi antoi ilmoituksen että kaksi puolaa on pimeinä. Puolat vaihdettiin ja samalla ostettiin uudet tulpat, 15min auto kävi hyvin kunnes rupesi taas käymään 4 pytyllä. Nyt näyttää siltä että tulpat on pimeinä, mikä avuksi?!?!  :-/

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75