Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

B11 sunnyn lokasuoja

Aloittaja Sage, kesäkuu 13, 2014, 14:26:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sage

Elikkä tuli kierreltyä purkamoita ja löysin B11- coupeeni lokasuojat (V&O), mutta erosivat omista haperoista siten, että niissä ei ollut lainkaan reikää vilkulle. Niissä oli edessä aivan parkin umpion vieressä neliskulmainen reikä, jonka molemmissa laidoissa reikä ruuville. Kysymys kuulukin että jos nyt ne ostan niin löytyykö niihin mistään sitä vilkkua/kupua? Lokarit ovat vissiin jenkki-mallisia? Siellähän sen valon tarkoitus on kait parkki? Tappeluhan tulee varmasti sitten konttorilla katsastuksen yhteydessä inssimiehen kanssa.
B11 Coupe
2x Camry

AkiH

Amerikan tai ehkä Saksankin mallia, sinnekin kun noita rahtasivat jonkun päästörajan kiristyttyä, kun tarvitsivat valmiiksi katalysaattorilla olevia malleja.

Vilkku se ilmeisesti voisi olla, vaikka siinä etureunassa onkin. Vai liekö palanut jenkkimallissa jatkuvasti oranssina? Löytyisikö siihen riittävän lähelle olevia tarvikkeita?





Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

A.S

#2
Eikös siihen reikään voi askarrella keltaisen (tai oranssin) ääri/sivuvalon, joita rekkojen ja linja-autojen kyljissä on ?

ja vain vilkuksi, eli siis ei kokoajan palamaan, niin mahtaiskohan inssi sitten olla tyytyväinen?? :-/
Kalusto ei sovi listaan, turhan paljon kuitenkin...

Tero-75

#3
Jenkkimallin äärivalo on kyseessä. Minulla oli joskus pari tuollaisa valoja mutta ne menivät eteenpäin toiselle kerhon jäsenelle.
En ole varma mutta muistelisin että tuon valon paikka ei ole kelpo sivuvilkun paikka Trafin mukaan, vaan vilkku pitää asentaa taaemmas.

Jos ne lokasuojat ovat hyväkuntoiset niin vaihdan ne taatusti ehjiin lokasuojiin joissa on sivuvilkun paikat alunperinkin. Minulla on aikaa askarrella ne vilkun paikat niihin, ja jenkkiparkit olisivat kiva lisä ulkonäköön.  :)
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

zedric

laitat siihen vaikka mazda 323 tai 626 lokasuojan vilkut,ne on samannäköset ku nuo akih:n kuvisa...

tuskinpa se siitä huonommaks muuttuu,vaikka mazdan osat onki  ;D
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130x3-B10, ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

AkiH

LainaaEn ole varma mutta muistelisin että tuon valon paikka ei ole kelpo sivuvilkun paikka Trafin mukaan, vaan vilkku pitää asentaa taaemmas.
Liekö tuota kohtaa rajoitettu, enemmän taitavat käsitellä niitä näkyvyyskulmia, pitää näkyä tietyn astemäärän verran eteen ja taakse. Ainakin näin kuvittelisin sen perusteella, että pre-facelift N12-Cherryssä ei ole erillistä sivuvilkkua, vaan vilkku on parkin kanssa kulmassa. Luulisi tuosta lokasuojan kyljestä näkyvän paremmin taaksekinpäin. Stetsonista vedettyä pohdintaa, mutta kuitenkin. :)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Tero-75

Taidat Aki veliseni olla oikeassa...
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Sage

Ne lokasuojat ovat aivan uudet, paketissaan olevat, tuossa katselin saatavuutta noille äärivaloille, näkyi löytyvän punaisena, kirkkaana ja tieten oranssinakin. Oranssit jos tilaisi ja laittaisi ne vilkuiksi, saattaisi hyvällä tuurilla mennä katsurin silmään ihan alkuperäisenä.   
B11 Coupe
2x Camry

Tero-75

Löytyykö niitä lokasuojia lisää?  :P

Kannattaa varmistaa mistä asti sivuvilkuille on vaadittu e-hyväksyntä ettei mene sen vuoksi katsastus persiilleen.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

cedricfan

N12 prefaceliftissä ei iän perusteella tarvitse koko sivuvilkkua lainkaan.
Ja B11 v2 ei tarvi e-hyväksyttyjä kunhan paikka ja kulma ja teho ja väri täyttyy. No vanissa voi ihan viimeiset juuri ja juuri tarvia e-kirjaimen lasiin.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

matti43

#10
Minulla on 162331-3 ja-4 lokasuojat tehtaanpaketissa. Niissä on vilkun reikä takana.
Ne on taivaallisia, Taivanissa tehtyjä. En tiedä, mitä ne jenkkimallit maksaisi?
Minun hinta on tuolla listalla 70 euroa kipale, mutta jos nuo jenkkimallit on halvempia,
voidaan keskustella hinnasta. Voin tuoda ne kesäpäiville.

Matti ruotsista.

Tero-75

LainaaMinulla on 162331-3 ja-4 lokasuojat tehtaanpaketissa. Niissä on vilkun reikä takana.
Ne on taivaallisia, Taivanissa tehtyjä. En tiedä, mitä ne jenkkimallit maksaisi?
Minun hinta on tuolla listalla 70 euroa kipale, mutta jos nuo jenkkimallit on halvempia,
voidaan keskustella hinnasta. Voin tuoda ne kesäpäiville.

Matti ruotsista.
Kiitos tarjouksesta mutta minulla ei ole kunnon puolesta tarvetta vaihtaa lokasuojia, ovat omat erinomaisessa kunnossa.
Ajattelin jenkkimallin lokasuojia lähinnä ulkonäkösyistä, mutta samalla vaivalla kun niihin nakertaisi vilkun aukot nakertaa alkuperäisiin jenkkiparkeille aukot.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76