Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Almera n16

Aloittaja Toni., toukokuu 27, 2014, 13:24:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toni.

Minkäslaisia käyttökokemuksia on n16 almerasta ja onko ihmeempiä vikoja ollu?
Itellä on -05 n.80tkm ajettu. Viides Nissan ja tekniikkaan oon ollu erittäin tyytyväinen, pellit loppuu yleensä ennenkuin kone.

Whee

#1
-

Toni.

Laakereita menee joka autossa. Jarrulevy halki??

Alppu

LainaaLaakereita menee joka autossa.

No ei noilla lukemilla.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Datsuuna


Voi voi aidoissa japanialaisissa Almeroissa eli N15 korisissa ei vielä normaalisti 200tkm ajokilometreilläkään vielä välttämättä mitään isompaa, kun jarrupaloja/kenkiä, pakoputkistoa ym. kulutusosaa :)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti