Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Liikennevakuutus ihmetyttää

Aloittaja rusty, helmikuu 24, 2014, 23:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rusty

Terve arvoisat Nissanistit. Nyt tuli postista Almeran liikennevakuutus. Perusvuosimaksu vuoden -99 Almerasta ilman bonuksia 1051 euroa!! Toki tuohon hintaan vaikuttaa ikä, sukupuoli ja asuinpaikka, mutta ei voi olla totta...pelkkä liikennevakuutus tuon verran. Soitin vakuutusyhtiöön ja vielä kerran Nissanvakuutukselle ja sieltä vakuuttivat hinnan oikeaksi. Joku nyt kyllä mättää, sillä eri vakuutusyhtiöiden verkkokaupasta saman liikennevakuutuksen saa hintahaarukalle noin 400-600! Ettei nyt Nissanvakuutus ja minun vakuutusyhtiöni ole vahingossa työntäneet liikennevakuutuksen lisäksi täyskaskoa, mutta eivät tajua jostain syystä mokaansa?

Zuunah

Vakuurtusyhtiö vaihtoon, ei ongelmaa?  :)

cvan

almeraan on kallis vakuutus kun nillä on mällätty paljon

kurttu

Se voi olla just se kun joku automalli profiloituu vakuutusyhtion kirjoissa nuorisomalliksi niin johan nousee maksut. Vuotta nuoremmassa primerassa on liikennevakuutus täysillä bonuksilla n. 200e/v.

Jylppy

Jäi vaivaamaan tämä hintajuttu sen verran, että piti oikein tehdä empiirinen tutkimus. Yhtiönä If, laskelmat tehty nettisivujen kautta.

Tapaus 1:
- omistajana nainen
- syntymävuosi 1995
- asuinpaikka Helsinki
- ei bonuksia
Liikennevakuutuksen hinta 1432,30€/vuosi

Tapaus 1:
- omistajana mies
- syntymävuosi 1976
- asuinpaikka Karkkila
- ei bonuksia
Liikennevakuutuksen hinta 760,00€/vuosi

Onhan noissa eroa joo..
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

matti.l

Pop yhtiössä pakollinen liikenne vakuutus ilman bonuksia almeraan, vuosimalli 99 moottoritilavuus 1,6 .
Tilaajana mies syntymävuosi 67 .asuinpaikka karkkila.
Liikennevakuutuksen hinta 525€/vuosi.
Tähän yhtiöön olen siirtänyt jotain vakuutuksia .esim laurelli 50% bonuksilla 200 e vuosi
laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

Zuunah

LainaaPop yhtiössä pakollinen liikenne vakuutus ilman bonuksia almeraan, vuosimalli 99 moottoritilavuus 1,6 .
Tilaajana mies syntymävuosi 67 .asuinpaikka karkkila.
Liikennevakuutuksen hinta 525€/vuosi.
Tähän yhtiöön olen siirtänyt jotain vakuutuksia .esim laurelli 50% bonuksilla 200 e vuosi

Tuo poppivakuutus noin 50% siitä hinnasta mitä muilla yhtiöillä. Siitäkin huolimatta, että kuulun tuohon nuorten miesten "riskiryhmään".

cvan

koiralle rupesin kyseleen vakuutusta niin turva yhtiöstä rupesivat auton vakuutuksia tarjomaan kun kuulivat että olen auto harrastaja ja on harrasteautoja 5kpl puhuivat muutaman kympin vakuutuksista :D no pitihän se luvata että panevat tarjouksen tulemaan.odotelaan. pistän sit lisää infoa jos äijä oli sanojensa takana autojen vm:t -74 -74 -71 -83 -88 itellä -96 almera if yhtiössä 35 bonuksilla yli400e

Linda

^ En uskois hetkeäkään, että vakuutukset irtois noilla hinnoilla. Tällä hetkellä ei taida mikään muu kun peräkärryn vakuutus irrota muutamalla kympillä :P Koiraa et ainakaan tollasella summalla saa vakuutettua, ellei sitten puhuta esim. 40€ maksusta, joka velotetaan parin-kolmen kk:n välein :P

Datsuuna

Talvi-Allussa eli -97 1.6L bensakoneella vakuutus Lähi-Tapiolassa ja 70% bonukset. Koko vuoden vakuutus muistaakseni oli 166 e hieman halvempi olisi jos autossa olisi ABS-jarrut joita siinä ei ole.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

cvan

:P Koiraa et ainakaan tollasella summalla saa vakuutettua, ellei sitten puhuta esim. 40€ maksusta, joka velotetaan parin-kolmen kk:n välein :P[/quote]
juu koiran vakuutus pyörii siellä 400e nurkilla. ja noista auton vakuutuksista olen ne laittanut if yhtiöön siellä on aika edulisia noi vanhempien autojen vakuutukset esim trans am oli tapiolassa 0 bonuksilla yli 800e if.ssä alle400e ;)

Linda

^ Juu, ei kun ihan sillä mietin, että porukoilla ainakin koiran vakuutus ei oo mikään muutaman kympin juttu, toki se riippuu ihan koiran rodustakin :)

BA varmaan osaa sanoa tarkemmin noista meiän autojen vakuutuksista, mut jotenkin mulla on sellanen mielikuva, että ei ne mitään hirveitä ole (ja siis Tapiolassa meillä on kaikki vakuutukset). Mä oon Ifistä kuullu niin paljon ei-niin-positiivista palautetta (lähinnä siis korvauksien saamisen kanssa on monella tutulla niin paljon säätämistä, että en kyllä ite uskaltais ottaa sieltä vakuutusta millekään) :P

cvan

itelle toi vakuutus (liikenne) on vain pakollinen paha, eihän siitä itselle korvata kuin henkilö vahingot 30v aikana ei ole tarvinut kuin maksaa niin otan aina halvimman. ja tuo kuka korvaa hyvin ja kuka huonosti ne on vaan aivan mutu juttuja. kyllä oikeesta vahingosta kaikki yhtiöt korvaa 8-)

Linda

^ No Ifistä oon nimenomaan kuullu sen verran paljon tapauksia, joissa se ei ole suostunut korvaamaan, vaikka oikeasta vahingosta oliskin ollut kyse :P Mutta juu, se riippuu myös asiaa käsittelevästä virkailijasta, omasta tuurista ja hyvin pitkälti myös tähtien asennosta ;)

Scally

mulle tuli tänään iffiltä vakuutuskirja
auto
primera 2001   1,8
70 boonusta ja maksu 157,75e/ vuosi. ei paha