Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P12 äänimerkki kärryä vedettäessä

Aloittaja uffa, tammikuu 04, 2014, 23:06:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

uffa

Maailman rasittavin piipitys, miten saa pois päältä.
Siis tuo kun peräkärry kytketty ja vilkuttaa.

Jylppy

Vaihda kärryyn ledivalot (ehkä pelkät vilkutkin riittää), mulla lähti piipitys sillä pois.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

kassuliini

Mullakin tulee hermot suun kautta ulos, on sen verran kova ääni. Oon yrittäny asetuksista saada sitä pois, mutta ei oo onnistunut. Pitänee koko pilli kaivaa pois. Jossain foorumeilla luki, että nissan huollossa onnistuu. En oo kysynyt paljoko maksaa. Miekin oisin kiitollinen jos joku osais neuvoo.

uffa

LainaaVaihda kärryyn ledivalot (ehkä pelkät vilkutkin riittää), mulla lähti piipitys sillä pois.
kiitos vinkistä, kokeillaan.

uffa

LainaaMullakin tulee hermot suun kautta ulos, on sen verran kova ääni. Oon yrittäny asetuksista saada sitä pois, mutta ei oo onnistunut. Pitänee koko pilli kaivaa pois. Jossain foorumeilla luki, että nissan huollossa onnistuu. En oo kysynyt paljoko maksaa. Miekin oisin kiitollinen jos joku osais neuvoo.
mistäs asetuksista on kysymys? ja miten pääsee muuttelemaan?

kassuliini

Tällä foorumilla on jossain ohjeet miten pääsee huoltovalon nollaukseen. Siellä pääsee käsiksi useimpiin säätöihin. Mulla tuo muisti on jo vähän lyhyt, en muista oikein tarkasti. Meni jotenkin, virta päälle, infonappi pohjassa radion äänenvoimakkuusnupista pyörittämällä, jne. Kannattaa etsiä tuo tarkka ohje. Quklellakin kai löytyy.
Kirjoittaa Primera p12 huoltovalon nollaus.

uffa

Itellä on tuo karvalakkinäyttö, eli ei väreissä. vm03. Tuossa ei vissiin onnistu tuo juttu?

kassuliini

Joo, ledipolttimot kärrin vilkkuihin. Ja tulipa hiljasta.
Kiitti Jylpylle!

uffa

Sama homma. Ledit kärryyn niin tulipas mukavaa ajoa kärryn kanssa. Suuret kiitokset vinkeistä.

Nissani on aika helppo auto. Tolla mun1.6  Primeralla jo 320tkm mittarissa ja katsastuksessa tuli kommenttia että koiranluu saattaa olla menossa...muuten kaikki kunnossa.  8-)