Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Terrano parkit takana ei loista

Aloittaja Terrakotta, helmikuu 02, 2014, 20:31:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Terrakotta

Mikähän rele se on joka on peräkoukun palkin päällä ,ohjataanko siitä takaparkkien loistetta kun päivävalotoiminto on päällänsä.Nyt parkit ei loista mitenkään ja tutkin tuohon palikkaan saakka ,täytyy huomenna jatkaa.Myös peräkärryn valopistokkeeseen ei tule parkeille virtaa.Olisko jollain sähkökaaviota täällä netissä Terraanoon.Kiitos jo etukäteen !

japaja

Vanha aihe, mutta kun ei ole vastausta, niin laitetaan jotain...

Rele on sumuvalon kytkentään eli kytkee auton sumuvalon pois päältä, kun kärry on perässä. Täysin turha vikapesäke siis, kun ei monessa kärryssä edes ole sumuvaloa ja muutenkin niitä aika harvoin tarvii. Itse otin releen kokonaan pois.

Minulla hävisi parkit, kun laitoin kärryn perään ja vilkuttaessa villkui sumuvalon valo mittaristossa. Syy: Peräkoukun maadoituspiuha oli irronnut liittimestään.

Tein kuitenkin tarkemman työn ja otin takapuskurin irti, jolloin pääsin paremmin käsiksi johtoihin. Terranon liittimet on aika surkeita, kun tässäkin yksilössä oli jo useampi johto katkennut ja liitetty puristusliitoksilla. Itse haluaisin välttää abikojen jne käytön, mutta johdoissa ei taida olla lainkaan kuparia, kun niitä ei saa tinattua yhteen...?
Terrano R20 2,7TD Wagon -03