Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Avaimet Maximaan

Aloittaja KL1, tammikuu 22, 2014, 04:19:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KL1

Nyt pitäisi saada toiset avaimet -04 Maximaan. Saisiko näitä hommattua jostain merkkiliikettä edullisemmin?

tumppitumpelo

Eipä oikein.. nissanilla yli 300e..

Whee

#2
-

KL1

LainaaEbaystä saa tilattua kunnostettuja 4 nappisia avainaihioita 40 punnan (48e) hintaan ja parhaimmassa tapauksessa ilman postikuluja kulkee suomeen. Suutarilla pitäisi vain jyrsiä avain. Ja avaimen ohjelmointiinkin löytyy netistä ohjeita niin tee-se-itse-miehelle se maksaa nolla-euroa. Avaimelle tulisi hintaa noin 70e näillä ratkaisuilla.
Katselin Ebayn tarjontaa jo aikaisemmin, mutta en oikein tiedä mitkä avaimet käyvät varmasti Maximaan...