Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Micra K11 1.0 -00 Kytkimen säätäminen?

Aloittaja Georges Bar, syyskuu 06, 2013, 15:52:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Georges Bar

Nyt olisi aika säätää kytkintä, ottaa kiinni todella ylhäältä ja alkaa olemaan vaikeuksia liikkeelle lähtiessä.

Kertoisiko joku tarkat ohjeet miten kytkin säädetään oikein, olen käsittänyt että ei se kovin vaativa operaatio ole, mutta haluaisin kuitenkin pelata varman päälle ja tehdä säädön kerralla oikein :)

Georges Bar

LainaaNyt olisi aika säätää kytkintä, ottaa kiinni todella ylhäältä ja alkaa olemaan vaikeuksia liikkeelle lähtiessä.

Kertoisiko joku tarkat ohjeet miten kytkin säädetään oikein, olen käsittänyt että ei se kovin vaativa operaatio ole, mutta haluaisin kuitenkin pelata varman päälle ja tehdä säädön kerralla oikein :)

Siis eikö kukaan ole joutunut säätämään kytkintä?? Jos joku on sen tehnyt kyseiseen autoon niin voisiko saada tarkat ohjeet asiaan, ei mitään epämääräisiä mutu juttuja sitten.

NNisti

http://www.micra.com.au/community/message.php?messageid=52272

Sieltä löytynee vaihdelaatikon päästä moinen hökötys ja jos "purukohtaa" polkimessa pitää saada alemmaksi niin silloin kaapelia pitää löysätä. Eli ei kun lukkomutteri auki ja tuosta hahlomutterista sitten säätää niin että kaapelissa tuntuu muutama milli löysää kun sitä sormin liikuttelee, tai miten nyt itse haluaa että miltä se poljin tuntuu, koeajollahan se selviää.
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

Georges Bar

Lainaahttp://www.micra.com.au/community/message.php?messageid=52272

Sieltä löytynee vaihdelaatikon päästä moinen hökötys ja jos "purukohtaa" polkimessa pitää saada alemmaksi niin silloin kaapelia pitää löysätä. Eli ei kun lukkomutteri auki ja tuosta hahlomutterista sitten säätää niin että kaapelissa tuntuu muutama milli löysää kun sitä sormin liikuttelee, tai miten nyt itse haluaa että miltä se poljin tuntuu, koeajollahan se

selviää.

Kiitoksia!! Vihdoinkin minua kuultiin! :D Alan heti ryömimään Micran alle, tai siis ainakin tällä viikolla teen sen, KIITOS! :)

BA

Ei kai sinne alle tarvi ryömiä kun vaijerin säätö on laatikon päällä. :)

Mies

LainaaEi kai sinne alle tarvi ryömiä kun vaijerin säätö on laatikon päällä. :)

Ei se alapuolelta kyllä oikein onnistukkaan , paitsi Ehkä käsillä kopeloimalla  ;D

Yläpuolelta kun katsoo niin on tuo vaijerin pää selvästi näkyvillä.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Georges Bar

LainaaEi kai sinne alle tarvi ryömiä kun vaijerin säätö on laatikon päällä. :)

Heh, No olipa hyvä etten heti alle ryöminy kun muutenkin tämä liikkuminen kankeaa seläntakia :)

Georges Bar

Dodiin!! Tuli se kytkinkin sitten säädettyä, oli helppo nakki? ja tuotakin on pitänyt vuoden miettiä ;D Kytkin on nyt siis ok. :)